Foto bij 39. Cléo

Cléo
Wauw, dat is wel een hele mooie foto.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • LydiaxHoran

    Jup , late reactie van mij ..
    Mja , dit verhaal doet me echt denken aan mezelf .
    K kan me er echt in leven , in haar . Over die jongens ..
    K ben ook nog zo dom geweest .. Ik wist gewoon dat een van z'n vrienden zo was .
    Maar ik kende hem nog niet super goed en ik werd verliefd naarmate ik hem meer leerde kennen..
    Nu ga ik veel om met een van z'n andere vrienden (die player .)
    Toen ik er achter kwam dat de jongen echt andere meisjes had stortte mn wereld in.
    Daarna ben ik nog heel veel andere jongens tegen gekomen en daar ga ik ook wel mee om.
    Dont judge me like a slut , ja i know zo klinkt het wel , maar het is gewoon vriendschap..
    Die ene jongen (laaat ik hem S noemen , de vriend van de jongen die ik zo leuk vond .) gaat (ging .. Hij heeft intussen al een beter meisje gevonden .) veel met me om , omdat ik niet zo hard to get was .
    Maar dat kwam gewoon omdat ik de leuke jongen (goede vriend van S , k noem hem wel ff C) zo kon vergeten .
    En stiekem nog kon zien .
    We waren heel close met elkaar .
    'S gaf me knuffels van achter en C keek maar wat toe .
    Misschien was C wel jaloers .. Nehh vast niet .
    Hij mist gewoon een meisje waarbij hij dat ook kan doen .

    Sorry voor de lange reactie .
    Ik hou van je verhaal . =] x

    1 decennium geleden
  • Ilovemyself

    Love it^^
    Kan niet wachten om morgen verder te lezen ;P

    1 decennium geleden
  • SwagingNarry

    Lovee ittt <3

    1 decennium geleden
  • LordDisick

    Omdat ik al een tijdje geen reactie meer heb geplaatst.. I just wanna say dat ik elk deeltje echt met plezier lees en niet kan wachten tot er een nieuwe komt. Ik hou echt van dit verhaal en ik ben zo blij dat je me gevraagd had om het te lezen. Je schrijft echt zo goed en het wordt alleen maar beter, I love it xxx

    1 decennium geleden
  • OpenOcean

    <333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen