Foto bij Things will never be the same again... {Cristiano Ronaldo and Fernando Torres} --> 39

Ze is zo plots alles voor jou geworden, jullie zijn zoveel jaren de beste, de meest close vrienden geweest. Zelfs buren, jullie hebben zoveel jaren de kans gehad om een relatie op te bouwen en dan net nu, nu ze, met pijn in je hart, zoveel van die Cristiano houd, net nu krijg je zoveel gevoelens voor haar, betekent ze nog zoveel meer dan ze eerder voor jouw betekende....

Jouw Pov.

Owh waarom moest ook nu net je batterij leeg zijn!! Je merkte dat hij je echt wel nodig had. Je schrikt op van een arm op je schouder. "How ik ben het maar hoor, rustig!". "Ja sorry..." "Is alles wel oke?". "Mhmm... wmha gaat wel". Joyce kijkt je met een bedenkend gezicht aan. "Wat?". "Mmmm...najah ik weet niet, we zijn al hoelang vriendinnen?". "Uhmmm...". "Dat doet er niet toe, al heel lang, denk je nu echt dat ik jou nog niet ken, ik weet wanneer je ergens mee zit, heb je een slecht telefoontje gehad?".

"Het is niet echt slecht, allé ja, niks ergs gebeurd ofzo,maar... het is Fernando". "Oei hebben jullie ruzie gehad?". Je kijkt Joyce verontwaardigd aan. "Nee tuurlijk niet! Hoe kom je daarbij?!". "Owh sorry hoor, het is gewoon, normaal als je met hem gebeld hebt ben je nog altijd vrolijk dus...". "Ja ik weet dat wel, het gaat gewoon niet goed met hem". "Heeft hij dat dan gezegd?". "Nee dat niet, ik voel dat gewoon aan, toen ik met hem aan het praten is". "Owh juist ja, jij kan dat aanvoelen". "Ja tuurlijk,net zo goed als jij dingen bij mij aanvoelt, voel ik dat bij hem ook aan, we zijn ook al lang vrienden hé". Joyce grijnst, " Zeg maar gerust heel close vrienden, maar oke ik geloof je als jij dat zo aanvoelt, maar weet je ook waarom het niet goed met hem gaat?".

"Tjah ik denk dat hij zich eenzaam voelt en ik denk niet dat ik hem daarbij kan helpen". "Maar dat is toch makkelijk op te lossen!", er verschijnt een brede smile op Joyce haar gezicht.Zelf krijg je ook een smile op je gezicht "Owhja?". "Ja tuurlijk, je verrast hem en gaat bij hem op bezoek volgend weekend, dan is hij toch even niet meer eenzaam". "Owh zo bedoel je" en je voelt je glimlach al weer vlug van je gezicht verdwijnen".

"Wat niet goed?", ze kijkt je onbegrijpend aan. "Nou niet echt nee ..., daarmee zal hij niet genoeg hebben, ik denk dat hij liefde mist". "Owh zo bedoel je... naja je kan hem alleen maar goed steunen en er voor hem zijn hé". "Ja dat is het hem net, net nu is mijn batterij leeg" . * Je zucht* "Owh kop op, hij verstaat dat wel, als je net zo'n vriendin bent voor hem als je voor mij bent, is hij heel blij met jou,laat je avond hier nu niet door verpest zijn, je belt hem morgen weer op en dat komt allemaal wel weer goed, wie wil nu geen relatie met hem beginnen, laten we maar terug naar binnengaan en ons amuseren!". Je lacht "Ja je hebt gelijk, ik ben ook heel blij met jou als vriendin", jullie geven elkaar een knuffel en lopen terug naar binnen....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen