Things will never be the same again....{Cristiano Ronaldo and Fernando Torres} --> 38
Fernando's pov.
Je ogen worden waziger, bij elk woord dat ze zegt. Je voelt een traan rollen over je wangen. Je voelt een krop in je keel wanneer je nog eens slikt."Ik...". *piep..piep*. "Owh shit!! Sorry Fernando mijn batterij is bijna plat,het spijt me, ik ga moeten afleggen, maar weet dat ik er altijd voor je ben hé, bel me morgen maar gerust ter....". Je hoort alleen nog maar de toon dat de verbinding met haar verbroken is.
Je hoort haar nu alles weer zeggen, wat ze daarnet zei. Bij elk woord dat je weer hoort, voelt je een steek in je hart.Je voelt de tranen over je wangen rollen, je kan je nu totaal niet meer inhouden. Ze moest eens weten, de perfecte persoon voor jou, was daarnet dit alles tegen jou aan het zeggen en je kan het zelf niet eens tegen haar zeggen, je kan het niet tegen haar zeggen!!! Je staat op en loopt een paar stappen verder,je gooit je gsm tegen de muur op. Hij valt met een harde klap neer op de grond.
Je valt op je knieën neer en barst in tranen uit. Als haar batterij niet plat was, had je haar waarschijnlijk proberen te zeggen.Dat zou niets uitgehaald hebben, je zou alleen de kans hebben dat je haar helemaal kwijt was. Zou ze dit dan hebben kunnen verzwijgen tegen die Portugese kwal en zou ze jouw dan nooit meer mogen zien van hem? Of erger zou ze dan zelf niet meer met jou hebben willen omgaan?
Ze is zo plots alles voor jou geworden, jullie zijn zoveel jaren de beste, de meest close vrienden geweest. Zelfs buren, jullie hebben zoveel jaren de kans gehad om een relatie op te bouwen en dan net nu, nu ze, met pijn in je hart, zoveel van die Cristiano houd, net nu krijg je zoveel gevoelens voor haar, betekent ze nog zoveel meer dan ze eerder voor jouw betekende....
Er zijn nog geen reacties.