290th
Fredo
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Pff, ze is zo koppig he!
1 decennium geledenMaar zo blijft het wel spannend! (:
Echt een heerlijk verhaal, op naar het volgende stukje! x
serieus, ik ben trots op ashie
1 decennium geledenalleen ik vind het altijd zo zielig voor justin want hij is verliefd op ash maar hij gaat alleen maar met selena omdat dat beter voor zijn reputatie is enzo dat zei scooter toch ?
anyways, justin en ashlynn zijn meant to be together
verheug me op vanavond !
Ze heeft al het recht om koppig te zijn. Hoe vaak heeft ze nu wel niet naar hem moeten luisteren. En ALTIJD gaat het weer mis en is hij een ass. Hij leert het ECHT nooit! Waarom zou ze nu nog naar hem luisteren. Ik vind dit heel goed van haar..
1 decennium geledennou nou nou.. Ash kan soms wel een bitch zijn, ondanks ze nu dronken is. & ik weet zeker dat het wel weer goed komt. MAAR ZE HEEFT DE FOTO'S VERWIJDERD VAN HAAR EN JUSTIN ?! wedden, daar krijgt ze spijt van.. Robin is gewoon een vaag kind, Justin doet soms raar, Lexi & Ryan & Joce & Chaz die zijn nog wel normaal maar Ash is soms zo koppig..
1 decennium geledenanyways, SNEL VERDER (:
Ze is echt zo koppig dat het me irriteert hahaha
1 decennium geleden