3.
Jane keek me doordringend aan en wees naar de stoel tegenover haar. Voorzichtig nam ik plaats.
'Zo, jij bent de Nederlandse dame die hier stage komt lopen?' vroeg Jane, terwijl ze het antwoord natuurlijk al wist.
'Ja aangenaam ik ben Jasmin...' begon ik.
'Ik weet wie je bent.' onderbrak ze me bits. Toen ik mijn mond hield vervolgde ze: 'Daisy laat je slaapplek zien en geeft je een rondleiding in het hotel.' En ze gebaarde weer naar de deur. Ik knikte, stond op en liep zo snel mogelijk achter Daisy aan. Terwijl ik door de gangen liep hoopte ik Taylor nog tegen te komen. Zijn perfecte lichaam, zijn mooie ogen, zijn...
2 uur later kwamen we eindelijk aan bij een schattig huisje die eindje van het hotel af lag.
'Hier slaap je samen met 3 andere meiden.' verteld Daisy me en wijst naar de deur waar het cijfer 5 op hangt. 'Je komt er gauw genoeg achter wie dat zijn. Zorg dat de boel netjes blijft, want er zijn regelmatig inspecties. Hier heb je een overzicht van de regels en de sleutel!' zegt Daisy en duwt een pak papier en een sleutel in mijn handen. 'Morgenochtend om 8.00 moet je klaar staan bij de balie.' Ik knikte braaf en Daisy liep terug naar het hotel. Ik stak de sleutel in het slot en duwde de deur open. Een heerlijke, koele lucht kwam op af. Ik bevond me in een klein halletje waar een paar jassen aan de kapstok hingen. Onder de jassen zag ik mijn koffer staan, met daarop een briefje. Hi Jasmin. Je slaapt met mij in een huisje! Je hebt de 2e slaapkamer aan de linkerkant! Sta om 18.00 uur klaar! Tot vanavond. X Rose Wat lief van haar. Ik deed een volgende deur open en keek om me heen. Rechts van me kon je de keuken in. Recht voor me was de woonkamer. Er stonden leuke meubeltjes en ik had het vermoeden dat ik heerlijk kon wegzakken in die stoelen. Links was de trap. Ik sleurde mijn koffer mee en liep de trap op. Tweede deur links... Ik duwde de deur open. Wauw, wat een mooie kamer! Ik zette mijn koffer bij de kast en begon hem snel leeg te pakken. Ik keek naar buiten en zag de zon schijnen. Ik besloot een strapless zomerjurkje aan te doen en schoof de glazen deuren open naar het balkon. Ik het uitzicht op het zwembad van het hotel. Ik staarde naar de badgasten tot mijn blik viel op... Taylor! Hij stond aan het rand van het zwembad en tuurde om zich heen. Hij zag me staan en ik kon nog net zien dat hij glimlachte en weer zwaaide tot...
Reageer (1)
snel verder!!
1 decennium geleden