004 || Victoria Charlie Tomlinson
"Ik trakteer". Nadat ik betaald heb gaan we weer naar huis. Onderweg komen we veel fans tegen. Ze willen allemaal een handtekening van de boys. Ik word er gek van, daarom loop ik gewoon door. Harry komt naar me toe en vroeg: "Wat is er?". Het was even stil. "Ik word gek van al die fans". Harry snapt wat ik bedoel en heeft een oplossing."Kom dan wachten we samen". Uiteindelijk roept Harry de andere boys: "Jongens schiet op". De jongens horen hem niet. Harry roept nog een paar keer. "Ja we komen" roept Louis. Als ze er eindelijk zijn lopen we verder naar huis en zingen onderweg de boys hun nieuwe song. Nu zijn we eindelijk weer thuis. We gaan naar binnen en vertellen hoe leuk het was vandaag. Na een tijdje vraag ik: "Wanneer komt de videoclip Louis?". "19 Augustus komt die op youtube te staan en binnekort gaan we het filmen. Wil je mee?". "Ja lijkt me leuk" zeg ik verrast. We gaan eten, tijdens het eten voert een heel lang gesprek. Ik let niet echt op en zit te neurien. Natuurlijk de song van One Direction. Opeens begon iedereen te zingen en ik zing nu ook mee. Na het eten ren ik naar boven pak me mobiel en stuurde al me vrienden een sms. Ik vertel iedereen hoe leuk en gezellig het was vandaag. De meeste zijn echt jaloers. Ik begin echt moe te worden en ga naar de badkamer ga even snel douchen en poets me tanden. Ik pak me pyjama uit de kast en ik trek hem aan en ga slapen.
Er zijn nog geen reacties.