Onrust in de jedi raad
Senator Amidalla liep met een ongerust gezicht naar het kantoor van Groot kanselier Palpetine.
'Hebt u Anakin gezien ik werd wakker en ik kon hem niet meer vinden en ik....'
'Wat doet Anakin in u huis senator?'
'Eu, hij was , ik bedoel...'
'Laat maar ik heb een bericht gekregen van Yoda en Obi Wan ze moeten u dringend spreken ze zijn op weg naar uw huis.'
'Dank u wel.'
'Zonder dank senator.'
Amidal kwam in haar huis binnen.
'Ik zag de jedi dus heb ik ze binnen gelaten senator.'
'Dankje CP3O.,wat is er met Anakin?'
'Het ons spijten u te moeten melden, maar Anakin dood zijn wij denk.'zij Yoda.
'Maar hoe?'
'Hebt u hem nog gezien ?'
'Ja Anakin was langs gekomen en sliep op de bank. Toen ik s'ochtends hier kwam was hij weg.'
'Heb je hier toevallig bewakings-camera's?'
'Ja.'
'Het lijkt me beter als u hier een tijdje niet ben we moeten heel het huis onderzoeken.'
'Iets gevonden Rex?'
'Nee generaal Kenobi niets maar misschien hebben ze meer geluk met de bewakingsbeelden.'
'IK zal eens gaan kijken .'
en hij liep naar CP3O en R2 die net binnen kwamen .
'En?'
'We hebben iets dat u kan helpen denk ik .'
R2 liet de beelden zien van Anakin die met zijn laserzwaard achter een schim aan ging, en in zijn sterreJager sprong.
'R2 verbind je met de sterrejager en laat zien waar Anakin is geweest.'
zei Obi.
Obi kreeg een bericht binnen van Mace Windu toen hij de kaart die R2 had gemaakt wou gaan bekijken.
'Kom zo snel mogelijk naar de jedi tempel.'
'Waarover wouden jullie mij spreken ?'
'Obi de jedi raad heeft besloten dat je niet mag helpen wat de verdwijning van Anakin betreft.'
'Maar ik ....'
'Niets te maren . en als we je nog één keer zien geef je je laser zwaard af begrepen!'
'Ja.'
'Oké dan . ik beloof je dat ik dit oplos ik weet wat hij voor jou betekend tot later.'
'Dag.'
'Mace Obi goed hebben overtuigt.'
'Dank u meester Joda. Waarover wou u me spreken?'
'Anakin niet de enigste zijn .'
'Hoe bedoelt u?'
'Nog verdwijningen in jedi raad plaats hebben gevonden. Erg zorgen maken ik er over.'
'wie dan nog.'
'Saesee Tiin het zijn.'
'Wat!?'
'vrees ik hebben dat dat niet de enigst zijn .'
'Dit is onmogelijk.'
'Mogelijk het zijn, mogelijk het zijn.'
Reageer (3)
volgens mij type jij wat te snel...
1 decennium geleden(Yoda: Typen niet te snel jij moet...hmm)
Nice
1 decennium geledenSpijtig dat Obi-Wan niet mag meedoen.
1 decennium geleden