Foto bij Prologue

Ik beweeg langzaam met sierlijke bewegingen met de muziek mee. Elk pasje wat ik ooit heb gezien voer ik uit. Ik weet dat het er waarschijnlijk niet uiziet, maar dat maakt mij niet uit. Ik glimlach en focus me weer helemaal met wat ik aan het doen ben. Ik beweeg weer verder. Wat ik precies aan het doen ben, ballet. Ik hou erg heel erg van. De sierlijke bewegingen, het gevoel alsof je in je eigen wereldje zit en dat is ook zo. Je kan je hoofd gewoon even leeg laten en niet na denken. Niet bang zijn wat er te wachten staat in de buiten wereld. Mijn naam is Melanie, Melanie Tomlinson. Euhm ja, het zusje van Louis Tomlinson. Mijn band met mijn broer is erg hecht, maar zodra er andere mensen bij zijn praat ik tegen niemand. Ik weet niet waarom. Het komt er maar op neer dat ik er helemaal niet hou om bij mensen in de buurt te zijn. Nou euhm verder, mijn uiterlijk. Ik heb bruin golvend haar en blauwe felle ogen. Ze zijn erg fel en hebben een mooie kleur, vind ik zelf. Mijn huid is net ietsje lichter dan die van normale mensen, maar dat maakt mij niet uit. Ik ben ook geen normaal mens. Ik ben heb eerste mens dat niet van mensen houd. Ik schud een paar keer met mijn hoofd als ik opschrik uit mijn gedachtens. Ik beweeg weer verder ook al is de muziek afgelopen. Mijn ogen sluit ik even. Mijn ogen vliegen open als ik langzaam voetstappen van iemand hoor dalen. Ik slik. Iemand heeft mij gezien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen