Foto bij 002*

Ja.. ik doe even snel de film skippen.. want anders moet ik die hele film nog gaan omschrijven en daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n zin in xd

De film was eindelijk afgelopen en ik rekte me gapend uit. 'Vette film.' Zei Georg met glinsterende ogen. 'Lijkt me wel vet om geesten op te roepen in het echt.' 'Dan doen we dat toch?' Ging Tom mee, 'ik bedoel, een keertje kan geen kwaad toch?' Fijn, net wat ik nodig had. Een groep idioten die wat geesten wilden gaan oproepen. Bill zat er maar een beetje stil bij en keek met een verwarde blik naar Tom en Georg. 'Bloody Mary eens proberen?' Stelde Georg voor. Gustav en Tom knikken instemmend. 'Oh god, dat gaan jullie niet menen?' Riep ik verbaasd. 'Ben je bang?' Daagde Tom me uit. 'Nee, maar stel je voor dat er iets gebeurd?' 'Oke, zoals?' Ik bleef even stil. 'Geef maar toe dat je niks kan bedenken!' Ik dacht nog even na. 'Oke oke, een keertje kan geen kwaad...' Zucht ik uiteindelijk. 'Mooi,' knikte Georg goedkeurend, 'dus wie durft het te proberen?' 'Crissie durft het vast wel!' Joelt Gustav in een keer. Tja, wat kan er eigelijk gebeuren? Ik knik en sta langzaam op uit Tom's armen. 'Dus, je loopt naar de badkamer en zegt 3 keer Bloody Mary,' legt Tom nog even met een kinderachtig stemmetje uit. 'Ik hoef geen uitleg hoor.' Antwoord ik, en loop met grote passen richting de badkamer. Daar sta ik stil voor de smalle spiegel. 'Licht uit!' Even maakt mijn hart een klein sprongetje. Georg staat met een grote grijns in de deuropening. 'Moet dan nou echt?' Hij gooit een zaklamp. 'Die mag wel.' En hij knikt naar de zaklamp. 'Oke, is goed, ga jij nou maar weg.' Ik knip de zaklamp aan en Georg knipt het licht uit, waarna hij weggaat en de deur op een kiertje laat. Even haal ik diep adem. Ik bekijk de kamer nog eens goed vanuit de spiegel en begin dan langzaam met praten: 'Bloody Mary... Bloody Mary... Bloody Mary...' Ik durf mijn ogen bijna niet terug naar de spiegel te brengen. Langzaam beginnen mijn ogen ieder hoekje van het spiegelbeeld te verkennen. Niets... Tot ik ineens een aanwezigheid voel, en bijna direct daarna voel ik iets ijskouds en nats in mijn nek.


Ajb reacties?? (flower)

Reageer (3)

  • iBlondie

    Aaah vet eng!

    1 decennium geleden
  • FALALA

    wiiiiiiiiiiiiiieh ABO^^

    1 decennium geleden
  • TenderSoul

    Eey verder jij!

    lees je mijn story('s) ook even? (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen