Colin's p.o.v

De middag met Luna was super.Ze is zo bijzonder,dat dacht ik al vanaf het eerste moment dat ik haar zag maar nu weet ik het zeker.Ze is ook zo anders dan alle andere adele vrouwen en meisjes die ik tot nu toe ken.Ze is niet verwaand of verwent ze is aardig en ook wel een beetje stoer.Ik weet het nu echt zeker ik ben verliefd op haar!Ik loop in gedachten naar de eetzaal.Ik zie dat er nog bijna niemand is ik zal wel te vroeg zijn.Mijn vader komt naar me toegelopen.'Colin ik weet niet of je het al gehoord had maar ik geef over 2 dagen een feest om weer wat te kunnen overleggen met de adele families.Ik ga ervan uit dat jij er dan ook bent en neem een dame mee.''Mag ik dan zelf een meisje uitkiezen?''Ik denk dat je nu verstandig en oud genoeg bent om zelf te kiezen, maar ik verwacht wel dat je gene boer of knecht mee neemt.''Dat komt voor elkaar vader.'Ik wil weg lopen maar mijn vader houd me tegen.'O en nog 1 ding het is een formeel bal.'Ik knik en loop verder.Ik hoef er niet lang over na te denken wie ik mee ga nemen.Ik hoop alleen dat Luna het ook wilt.Ik ren bijna de trappen op richting Luna's kamer.Ik probeer om er niet gestrest en uitgelaten uit te zien dus ik wacht heel even voor ik aan klop.'Binnen,'hoor ik Luna's prachtige stem zeggen.Ik doe de deur rustig open en ik kijk de kamer rond.Ik zie Luna op een bankje in de hoek zitten ze is een boek aan het lezen.Ze ziet er zo kalm en prachtig uit.Ze kijkt op en kijkt me verbaasd aan.'C Colin,'stameld ze verbaasd.ze bloosd.Ik lach naar haar en begin dan te praten.'Hee mijn vader houd over 2 dagen een bal en ik vroeg me af of je zin had om mij te vergezellen?'Ik kijk hoopvol naar haar.'Echt wil je dat ik mee ga?'zegt ze geschokt'Als jij dat wil dan zou ik dat erg leuk vinden.'Ze wacht even.'Dat lijkt me geweldig colin natuurlijk wil ik met alle plezier mee.'ze zij ja dat is geweldig.Ik heb een enorme grijns op mijn gezicht.Luna begint te lachen.'Wat is er?'vraag ik.'niks hoor naar je lacht zo leuk.'Ik geef daar even geen antwoord op.'Zal ik je dan voor het feest hier ophalen? o en het is wel een formeel feest dus je moet een netje jurk aan.''Oke is goed hoor.'Ik hoor de bel voor het eten Luna staat op en we lopen samen naar beneden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen