En de winnaar is *tromgeroffel* Vodka!
Niet zo verwonderlijk gezien zij de enige was die reageerde. Ik ben wel wat teleurgesteld. Worden jullie zo afgemat door school/werk dat jullie vergeten reageren?
Maar mijn lieve, altijd enthousiaste Vodka,je krijgt de playlist vanaf we die laatste hoofdstukken naderen. Maar de "Grote god der inspiratie daarboven" heeft me nog enkele ideeën gegeven die ik nog wil uitwerken eerst.
We gaan hoe dan ook nog de 200 hoofdstukken bereiken denk ik :)

Normaal gezien zouden enkel Lysandra en SoAnn, Taylor wat geleerd hebben en zou ik in twee hoofdstukjes rond zijn daarmee, dan zou ik nog heel wat boekwerk erdoor jagen en dan zou de orde worden opgeroepen omdat er een gevecht was losgebroken op Zweinstein...
Máár zo gaat het niet meer!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Troian

    Tsss, nu ben ik pissed off. Mijn mobiel wil jou geen reactie geven! Ik snap niet hoe die het durft.
    Speciaal voor jou ben ik dus achter de computer gekropen ookal heb ik vandaag eigenlijk helemaal geen tijd. Frans loopt niet weg, weet je ^ ^
    Maar wat ik wilde zeggen is: Yay, ik heb gwonnen:Y)
    Maar weet je wat ik niet snap? Hoe kan zo'n awesome story zo weinig reacties hebben?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen