Foto bij Harry? - Chapter 6

De deurbel gaat. Ik ga rechtop zitten en kijk op mijn wekker. Half 9, op zaterdag? Welke gek belt er nu zo vroeg aan? Snel trek ik een trui over mijn hoofd en slof ik naar beneden. Als ik de deur opendoe schrik ik me rot. 'Harry? Wat doe jìj hier?' 'Alsjeblieft Lynn, ik weet dat het moeilijk is, maar je moet echt even luisteren. Sinds de break-up gaat het niet goed met Niall. Hij eet bijna niks meer, hij speelt amper gitaar en zit alleen maar voor zich uit te staren. Het is vreselijk om hem zo te zien! Ik hoorde van Lou dat het ook niet goed met jou gaat. Alsjeblieft, help mij en de andere boys en kom vanavond om half 10 bij club Heroes. Zorg dat je dan bij de artiestenuitgang staat. Doe het, als is het alleen maar voor mij...' Beduusd knik ik en Harry loopt naar de deur. Als hij uit het zicht verdwenen is zak ik op de grond en barst in huilen uit.

's Avonds half 10, club Heroes. Voor deze keer hield ik geen rekening met mijn huisarrest en ben ik via het garagedak het huis uitgesneakt. Zoals Harry zei sta ik bij de artiestenuitgang. Het is koud. Ik kruip nog wat dieper weg in mijn sweater en kijk op mijn horloge. Waar blijft Harry nou? Net als ik binnen wil gaan kijken pakt iemand me bij mijn arm en trekt me mee naar binnen. 'Lynn, gelukkig!' roept Harry. Ik ren achter Harry aan, al heb ik geen idee waar we heen gaan. Bij een van de kleedkamers blijt hij stilstaan en duwt hij me op een stoel. 'Wacht hier, ik ben zo terug.' zegt hij. Ik knipper met mijn ogen en kijk de kamer rond. Die kleren, die geur, die foto's: Dit is de kleedkamer van Niall en Liam! Bij een van de foto's blijft mijn blik hangen. Het is de foto van Niall en mij die is genomen is op de dag dat we verkering kregen. Waarom heeft hij die nog steeds op de spiegel hangen?! Ik schiet overeind doordat er iemand de kleedkamer binnen komt lopen. 'Man, it's hot on stage.' zegt hij terwijl hij zijn shirt uittrekt. Als hij mij ziet, blijft hij stomverbaasd staan. 'Lynn? Wat doe jij hier?' Ik haal mijn schouders op. 'Vraag het Harry.' Niall kijkt van mij naar Harry die in de deuropening staat en weer terug. Dan rent hij op me af en geeft me een dikke knuffel. Met een brok in zijn keel zegt hij: 'Ik heb je zó gemist!' Ik kijk omhoog naar zijn mooie ogen en zeg: 'Ik jou, en het spijt me ontzettend!'Niall kijkt diep in mijn ogen en zegt: 'Nee het spijt mij.' 'Nee, het spijt mij.' 'Nee, het spijt mij meer.' zeg ik. Als ik de breed grijnzende Niall zie kan ik het niet helpen, maar ik begin te lachen. Niall doet mee en als we zijn uitgelachen pakt Niall mijn hand en zegt: 'Lieve Lynn, wil je alsjeblieft weer mijn vriendinnetje zijn? Ik beloof je dat ik dit keer alles goed zal doen.' Ik kijk hem in zijn mooie blauwe ogen en vraag: 'Alles?' 'Alles.'

Reageer (2)

  • Yestherday

    Oh wat lieff<3

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    Superlief!<3 loveit!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen