danke iedereen voor het succes wensen(K) jullie zijn schatjes!!!
en omdat ik net mijn laatste examen heb gehad en net terug ben uit parijs dacht ik dat ik jullie wel genoeg heb laten lijden;)

hij is niet zo heel erg lang, ben een beetje inspi loos
hope you'll like it!

dit was je tiara
Kate en ik lopen samen weer naar het hotel. Onderweg word er niet veel gesproken. Beiden zijn we droevig om het feit dat we tokio hotel niet snel meer zullen terug zien. Als we bij het hotel aangekomen zijn lopen we naar de lift en gaan naar de hoogste verdieping. Ik open de deur en we lopen naar binnen. Ter gelijk laten kate en ik ons op het bed vallen. Kate: “denk jij dat we ze nog terug zullen zien?” “vast wel, we weten toch waar ze wonen. We gaan ze gewoon stalken” zeg ik met een knipoog. “maar dan moeten we er natuurlijk wel goed uit zien” zeg ik weer alleen dit keer met een grijnsje op mijn gezicht. Kate kijkt me weer vrolijk aan en roept dan: “girls time!” samen rennen we naar de badkamer waar allerlei kleine potjes en tubes staan. Ik pak een potje en probeer te lezen wat het is, wat niet echt lukt. Dat klote duits ook. Ik geef het aan kate terwijl ik aan haar vraag of ze het voor wil lezen. Kate: “blablabla gezichtsmasker blablabla, ik denk dat we deze wel nodig gaan hebben” zo zoeken we er nog meer uit zoals: haarmaskers, nagel producten en heel veel verschillende lotions die allemaal een baby zachte huid beloven.

Na een klein half uurtje lijken kate en ik wel buitenaardse wezens. Allebei een groen gezicht, haar heel charmant opgestoken(niet dus) en van die rare dingen tussen onze tenen zodat de nagellak goed kan drogen. Dan word er op de deur geklopt. Ik sta op en waggel naar de deur toe. Ik doe de deur open en zie een geschokte jongen staan. Snel herstelt hij zich en overhandig mij twee pizza dozen. Ik geef hem wat geld en loop weer terug naar kate en overhandig haar pizza. “dit is echt gezellig, moeten we echt vaker doen! Gewoon een hele middag eigenlijk niks doen” zegt kate terwijl ze een stuk pizza in der mond propt. “daar heb je helemaal gelijk in!”als de pizza's op zijn lopen we beide weer de badkamer in om het gezichtsmasker er af te halen. Ik kijk even naar het mega grote bad. “wat is een meide middag zonder een bad? Ik heb nog wel twee bikini's liggen” kate knikt instemmend. Als ik het masker er heb afgewassen loop ik terug naar mijn kast en haal daar twee bikini's uit. Ik geef er één aan kate die dan weer de badkamer uitloopt: “ik kleed me wel om in de slaapkamer” ik knik en sluit de deur achter haar. Ik heb de bikini nog niet aan of ik een een kleine gil uit de slaapkamer. Zo snel als ik kan ren ik erheen. Daar staat kate met mijn tiara in der hand. Kate: “wow deze is super mooi, en is dat een echte diamant. Nee dat kan natuurlijk niet anders had het wel miljoenen gekost. Hoe kom je hier eigenlijk aan?” ik trek de tiara uit haar hand en stop het weer snel in mijn koffer. “ umm nee natuurlijk is ie niet echt. Ik heb het gewoon ummm gevonden ja dat is het, ik heb het gevonden” ze kijkt me even raar en en haalt dat haar schouders op. Samen lopen we weer naar de badkamer en gaan in het heerlijke warme bad zitten.


Ik word wakker door de telefoon. Het water waar ik in lig is ijskoud. Ik zie dat ook kate inslaap is gevallen. Zachtjes schud ik haar door elkaar, en langzaam opent ze haar ogen. “ kom laten we er maar is uitgaan voordat we ijsblokjes worden”. Als ik uit het koude water ben pak ik snel een handdoek die ik om mijn bevroren lichaam sla, en kate doet hetzelfde. We kleden ons om en gaan weer op het bed liggen tv kijken. Dan gaat de telefoon weer. Ik loop naar de telefoon en neem op.

Ik: “halo?”
hotelmensje: “goedeavond, sorry dat ik u stoor maar er staan hier een paar personen die naar u vroegen. Is het goed als ik ze door laat gaan?”
Ik: “um ja is wel goed denk ik.”
hotelmensje: “dank u wel, nog een fijne avond”
ik: “ja u ook bedankt”

Ik ga weer naast kate zitten. “Er staan een paar mensen beneden in de lobby die naar mij vroegen. Ik zou alleen niet weten wie dat dan moeten zijn” kate: “misschien vrienden of familie?” “dat lijkt me sterk” dan word er op de deur geklopt. Ik loop er weer heen en doe open. Als ik zie wie er voor mijn deur staan gooi ik hem ook weer gelijk dicht. Ik draai me om naar kate die me verbaast aankijkt. Kate: “en wie waren het?” “nou dat waren bill, tom, georg en gustav” kate: “maar hoe weten hun dat we hier zijn? Nou zien we ze toch nog eens terug. Dat is toch leuk?” “normaal gesproken wel maar kijk eens hoe we er uit zien” kate bekijkt mij en dan zichzelf. En met een geschrokken gezicht kijkt ze me aan. Beide hebben we alleen een simpel slaap jurkje aan, ons haar zit in een slordige knot en we hebben allebei zoon hoofd wat je alleen maar kan hebben als je net wakker bent. Kate: “achja jammer dan, het is ook niet leuk om ze zo voor de deur te laten staan. En trouwens als we ze nu niet binnen laten ben ik bang dat we ze echt nooit meer zulle zien” daar heeft ze gelijk in. Ik loop weer terug naar de deur die ik weer open maak. Ik: “haai” georg: “dat duurde land, ik dacht even dat je ons hier ging laten staan” “ja er staan niet elke dag beroemdheden voor mijn deur” de jongen lachen even en dan laat ik ze binnen. Ik: “klein vraagje, maar hoe weten jullie dat wij hier waren?” bill: “ow je had nog wat spullen laten liggen en daar lag deze bon ook bij . Hij geeft me het bonnetje aan. Dat is de bon voor deze hotel kamer, waar natuurlijk ook het adres van het hotel op staat. Bill: “ik vond het zo jammer dat we opeens weg moesten en voelde me er niet goed bij, dus dacht ik laten we hun eens gaan opzoeken. En gustav zat heel de tijd aan mijn hoofd te zaniken” ik zie hoe gustav bill een stomp geeft en met een rood hoofd weg kijkt. Wat schattig! Ook zie ik dat kate en tom heel erg ongemakkelijk naast elkaar zitten.

En daar zitten we dan met zijn zessen een beetje tv te kijken. Lekker saai ook! Ik: “duss...” iedereen kijkt me aan. “wat?” tom: “maak je zin dan af, dus...” “ nou dat was het ik wou gewoon even dus zeggen” tom staat een had voor zijn hoofd en mompelt iets van: “die spoort niet” “maar ik ben ook geen trein!” weer kijken ze me allemaal aan. “nou ik vond het wel een slimme opmerking” ik hoor tom diep zuchten terwijl hij naar me lacht. Natuurlijk word dit alles weer verpest door het nieuws snel pak ik weer de afstandsbediening en wil het afzetten, maar gustav heeft het alweer uit mijn handen getrokken. “wacht even, dit wil ik zien” “wat is daar nou leuk aan” zeg ik met een zenuwachtig lachje. Kate: “jij komt toch uit rusland?” “umm j-ja” gustav: “nou dan word jou prinses nu vermist” en hij knikt naar het beeldscherm. Ppfff gelukkig geen foto dit keer.

Nieuwsmensje: “nog steeds hebben we geen aanwijzingen gevonden voor de Romanov zaak. Wel hebben we een paar anonieme tips gekregen. Heeft u ook informatie wat belangrijk voor ons kan zijn bel dan....... we laten u nu een paar foto's zien van wat de prinses aanhad en bij zich had op de dag dat zij verdween.

Dan komt er een foto van de jurk die ik toen aanhad op tv. Gelukkig die hebben ze toch niet gezien. Ik schrik als ik kate weer hoor gillen. Kate: “hey anna die heb jij toch gevonden, die zag ik vanmiddag” ik kijk weer naar het beeldscherm en zie een foto van mijn tiara. O got. Nee hé. Als ze me maar niet door hebben. Maar goed dat ik vanmiddag heb gezegd dat ik hem had gevonden. “ ja dat klopt” bill: “maar dat betekend dat er nu gewoon een prinses in Duitsland rondloopt! Die zou ik wel graag een keer tegen willen komen” hij moest eens weten.

Maar ik heb hier wel een probleem. De jongens en kate vinden natuurlijk dat ik die tiara naar de politie moet brengen, en dan gaan ze natuurlijk duitsland helemaal door spitten op zoek naar mij. Geheid dat ze me zullen vinden. Maar ik ga ze ook de waarheid niet vertellen. Ik weet niet of ik ze kan vertrouwen. Zolang ken ik ze nou ook weer niet. En ik wil niet dat ze zich anders gaan gedragen bij mij in de buurt. Ik vind het juist zo leuk dat ze me als een normaal iemand behandelen!
Maar hoe f*ck ga ik dit oplossen!

Reageer (7)

  • Inviolable

    leuk verhaal:D
    en Je schriJft ook Goed ^^

    snel verderr(A)
    xxx

    1 decennium geleden
  • CCK

    probleem probleem probleem snel verder !!!

    1 decennium geleden
  • ariya

    snel verder!!
    wil weten hoe het afloopt;)
    krijgt anna nou wat met Gustav? hoop het wel,, hij wordt altijd vergeten:(
    x

    1 decennium geleden
  • Reticent

    Gaaf!!
    Snel Verder <3

    x.

    1 decennium geleden
  • NIALLr

    Loll:P SnellVerder'

    xx. Rebeccaa' <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen