Sorrry dat het zo lang heeft geduurd! Ik heb gewoon echt geen ideeen meer. Maar ik prop er wel wat in.

Harry's pov,

Louis en ik zitten in de auto. Hij had beloofd om me terug te brengen na het interview. Hij parkeert de auto en ik stap uit. Louis zwaait droog en rijdt weg. Het liep de laatste tijd niet zo goed tussen Maya en hem. Ik loop naar huis en open de deur. 'Ben terug!' roep ik. Geen reactie. Ik loop nar de keuken en zie een briefje. Ben in de stad. Twee uur in het park? Xx. Ik kijk op de klok. Kwart over één. Ik pak wat drinken en ga naar de badkamer. Na een douch ga ik wat eten. Dan loop ik naar het park en kijk ik om me heen. Nog nergens te bekennen. Ik kijk op mn mobiel voor de tijd. Kwart over twee. Dan voel ik twee handen op mijn schouders. 'Hey.' zegt een vertrouwde stem. Ik draai me om en geef Elise een kus. 'Hoe gaat het?' Ze haalt haar schouders op. 'Zelfde als altijd. Hoe was het interview?' 'Zelfde vragen als altijd. Ze vragen wel steeds vaker hoe het met jou gaat.' Ze glimlacht. 'Wat antwoord je dan?' 'Goed.' Ik pak haar hand em we lopen door het park. 'Hé,' begint ze opeens. Ze kijkt naar voren. 'Zijn dat Maya en Louis niet?' Ik volg haar blik en zie ze zitten. Ik knik. Ze lijken ruzie te hebben. We lopen iets dicbterbij. 'Natuurlijk niet!' schreeuwt Maya. Elise en ik gaan even op een bankje zitten. 'Maya, luister nou!' probeert Louis nog. 'Nee! Ik heb genoeg gehoord! Je loog tegen me!' Ik kijk twijfelend naar Elise. 'Het was geen leugen!' roept Louis terug. 'Nee, je hield alleen de achter. Waarom zei je niet gewoon eerlijk wat er gaat gebeuren?' Maya's stem brak. Louis kijkt haar spijtig aan en gaat op een bankje zitten. Hij trekt haar mee. 'Luister nou gewoon, de...' Louis, zeg het niet. 'tour is pas over een paar weken. Ik had tijd zat om alles te vertellen, maar ik werd gewoon zenuwachtig als ik er over moest beginnen.' Shit. 'Tour?' vraagt Elise verrast. 'Welke tour?' Ik kijk haar aan. 'We gaan op tour.' zeg ik met een bigsmile.

Reageer (1)

  • ShadeOfMusic

    SNEL VERDER,
    hoe kan je boos worden op iets wat hij nog ging vertellen :$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen