Mededeling+paarfoto's (:
Haha, als je hem snapt is hij best goed.
Ik heb gisteren al een stukje voor de bruiloft van Fleur en Charly geschreven Ik verveelde me ;P [/center]
Mensen, een vraagje,
Ik wil een nieuw personage er in voegen!
Het moet een meisje zijn en het wordt de vriendin van... Damdamdam.
Dit moeten jullie invullen:
Naam:
Karakter:
Uiterlijk (+foto):
Hobby's:
Zwadderich/Huffelpuff/griffoendor/ravenklauw.
(Extra:)
Die MOESTEN er even bij
Reageer (3)
Naam: Azalea Moon Classic
1 decennium geledenKarakter: Verlegen, ze benadert mensen niet snel, ze is heel aardig als je haar goed kent, ze vertrouwt mensen pas als ze hebben laten zien dat ze te vertrouwen zijn en ze heeft soms een woede aanval en heeft vaak emotiewisselingen. Dit maakt haar erg onvoorspelbaar en mensen mijden haar hierom.
Uiterlijk (+foto): foto Azalea/Moon heeft dokerbruin/zwart vol haar en grijs/blauwe ogen. Ze heeft een mooi figuur en is niet mager en niet dik. je kunt haar herkennen aan een twee kettingen die had ze al om toen ze bij het weeshuis lag (ze doet ze nooit af).
Hobby's: Gitaar spele, zingen, tekenen en liggen in gras en niks doen(dit doet ze ook als het regent).
Zwadderich/Huffelpuff/griffoendor/ravenklauw.
extra: ze is een wees maar wel halfbloed. Ze werd toen ze twee jaar was op straat gevonden door een oude mevrouw die haar naar een weeshuis bracht. Daar kreeg ze toen ze elf was een brief van zweinstein. ze wil haar ouders vinden en is al aardig op weg. Ze kan niet zonder sprookjes, (van dreuzels of van Tovernaars, ze kan nniet zonder) Ze is een ongeregistreerde faunaat, ze kan veranderen in een zwarte kat.
Naam: Bob (een ukkelpulk)
1 decennium geledenKarakter: Hyperachtig, pluizig, aandacht voor lieve mensen, verafschuwt mensen die met hem gooien.
Uiterlijk: Pluizig en blauw met roze stippen
Hobby's: Schattig zijn, pluizig doen, haters etteren door op ze te springen en hyper te piepen.
Griffoendor
Extra: Baasje is Ron, hij kreeg hem omdat een tijd geleden Schurfie was veranderd in een enge man. Die vluchtte naar zijn vriendje Voldie:P Zijn vrienje is Arnold, de ukkelpuk van Ginny.
Oke, ik ben niet heel goed in het verzinnen van karakters. Ik vind trouwens het personage van bonita105 echt heel erg goed! Die moet je doen!
ALs je mijn ukkelpulk erin doet, dan wordt ik heel blij!
Nog even dit:
Er staat in de titel paarfoto's (dat klinkt heel erg vies oke...)
Maar ze zijn wel supergeniaal!
Please snel verder!
Oke, ik zou het heel koel vinden als hij erin zou zitten.
Naam: Bonita Sophia Jones
1 decennium geledenKarakter: Lief,vrolijk,Soms heel verlegen,Rustig in stressvolle situaties,Avontuurlijk en zorgzaam
Uiterlijk (+foto):blond krullend haar, blauwe ogen,heeft vanaf haar geboorte op haar binnekant van haar rechterpols een draakje staan.Ze is 1,75 m lang.Draagt overal armwarmers bij en als ze geen uniform aan heeft ze kleren aan die ze zelf heeft gemaakt
http://www.animaatjes.nl/beroemdheden/t/taylor-swift/taylor-swift-animaatjes-17.jpg
Hobby's: op haar draak rijden,zingen,dansen,lezen,tekenen,muziek luisteren en zwerkballen
Zwadderich/Huffelpuff/griffoendor/ravenklauw.Extra: Bonita is net zoals haar vader anders.Ze is namelijk een drakenruiter.Haar draak is op dezelfde dag als haar geboren en wordt verzorgd door haar vader als ze op zweinstein is.