reacties:D

^-^
Ik ga aan tafel zitten en de rest volgt me voorbeeld. Vrouw:”ik ben trouwens Simone en dit is gorden” ik stop een grote hap eten in me mond en zeg:”groké” ze kijken me raar aan en volgens mij hebben ze geen flauw idee van wat ik net heb gezegd. Dus zeg ik het nog maar een keer:”OKÉ” als we klaar met eten zijn pak ik een grote bak Ben&jerry's ijs. “jullie ook?”vraag dan maar om niet al te egoïstisch over te komen. “Nee danke”antwoord iedereen ik ga weer onderuit gezakt op een stoel zitten en begin met eten.”AAHH!!!... sorry hersenbevriesing” die simone en gorden kijken me raar aan en kijken vervolgens naar de leiding die snel zegt:”ze is niet altijd zo hoor, volgens mij heeft ze der dag gewoon niet”. Jezus dat mens praat alsof ik er niet bij ben. “ik zit er gewoon nog hoor, en er is niks mis met mij dag ”de leiding kijkt me streng aan . “oke oke, sorry” zeg ik verontwaardig. “jees ik mag ook niks hier hea”ik sta op en loop naar me kamer toe. “Nou ik denk niet dat die me nog willen adopteren. Wahaha. Plan gelukt.” zeg ik zelfvoldaan. Dan word er op de deur geklopt en word ie opengedaan. Simone komt binnen gelopen.”dus je wilt helemaal niet geadopteerd worden? Dan kan je dat ook gewoon zeggen hoor.”zegt ze met een lieve stem. Eigenlijk is het ook wel lullig voor der. Misschien kan ze wel geen kinderen krijgen ofzo en dan ga ik zo doen.”sorry”zeg ik zacht. “maar meisje toch je hoeft je excuses toch niet aan te bieden, je hebt volgens mij niks fout gedaan. Je moet als meisje zijnde toch wel van je af bijten” daar heb ze wel gelijk in. “ik wil ook helemaal niet altijd zo lullig doen, het gebeurd gewoon”zeg ik terwijl ik me schouders ophaal. “ik heb een ideetje, als je nou met ons mee gaat voor een weekje en als het niks word dan gaan we beide gewoon verder met ons leven is dat goed?” ach waarom ook eigenlijk niet. Kan wel leuk zijn toch. En anders ben ik toch weer na een week hier. “oke is goed. DEAL”en ik steek me hand uit. Ze pak me hand aan en zegt:”DEAL” ze kijkt me met een glinstering in haar ogen aan en ik ben toch eigenlijk wel heel nieuwsgierig waarom ze me eigenlijk wil adopteren de meeste mensen willen alleen baby's. Kinderen van mijn leeftijd worden bijna nooit geadopteerd. “waarom wil je mij eigenlijk adopteren?” ze lijkt even na te denken. “nou, ik heb al twee zonen van 19 die niet zo vaak thuis zijn en ik heb altijd al een dochter gewild, en echt jong ben ik ook niet meer dus om nu zelf nog aan kinderen te beginnen is ook geen optie”

Reageer (3)

  • janthfanny

    ga snel verder want hij ist vet cool
    (H) U(H)

    1 decennium geleden
  • BlueWine

    VERDUUUUR!!!xD
    xXx B.

    1 decennium geleden
  • xNoussie

    Snel Verdurr ^^
    Is leuk hoor !! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen