Foto bij 001*

Haastig prop ik de zakken chips in de veel te kleine tas en ren richting de voordeur. 'Dag mam! Ik ben rond half 1 weer thuis!' Riep ik nog even snel voor ik de deur uitstormde en op mijn fiets sprong. Ik had een filmavondje met wat vrienden afgesproken. Als beroemd iemand mag je ook wel eens wat lol hebben? Gelukkig is het al rustig op straat en wonen Tom en Bill niet zo ver weg. Na ongeveer 10 minuten op mijn hardst gefietst te hebben stap ik eindelijk hijgend van mijn fiets af voor hun huis. Ik loop naar de deur en bel aan. Een hoop gegil klinkt vanachter de deur, ze worden werkelijk nóóit volwassen. Georg doet open, hij grijnst breed. 'We dachten al dat je niet meer durfde te komen.' 'Ja hoor, droom maar lekker verder! Zolang ik vanavond maar niet met jullie mee naar de wc hoef te gaan om je handje vast te houden.' Kaats ik terug, en stap naar binnen. 'Crissie!!' Een kussen vliegt vlak voor mijn neus tegen de muur aan. 'Fijn, ook weer bedankt Bill!' Roep ik lachend en gooi het kussen terug in zijn richting. Ik laat me langs Tom op de enorme bank zakken en geef hem een klein kusje op zijn wang. Meteen slaat hij zijn arm om me heen en drukt me even zachtjes tegen zich aan. 'Nou niet meteen al klef gaan doen he!' Gilt Bill weer. Ik zucht. 'Laat ze even,' zegt Gustav, 'zij moeten ook nog even van het feit kunnen genieten dat ze nu nog uit liefde in elkaars armen kunnen liggen.' Met mijn been haalde ik even uit naar zijn hoofd en hij liet zich lachend achterover vallen. 'Hebben jullie trouwens al een film uitgezocht?' Vraag ik nieuwsgierig. Georg haalt een hoesje tevoorschijn met een vage titel. 'Over een paar mensen die geesten gaan oproepen.' Legt hij uit wanneer hij mijn onbegrijpelijke blik ziet. Ik haal mijn schouders op en wacht tot de film begint. Ik kruip dicht tegen Tom aan en voel zijn kin op mijn hoofd, terwijl er een paar vrolijke tieners op het enorme tv scherm verschijnen.



Ja,, het wordt nog beter xd
Kudo's?
Reacties?
Bij reacties vanavond nog een stukje (:

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen