Part 32
De dagen vlogen voorbij en de dagen werden maanden.Al snel waren we 6maanden verder!Ik was ondertussen al 7maand zwanger en het verstoppen voor de paperazie was nu niet echt makkelijk meer.Ik kwam de kamer in en wreef soms over mijn buik.Harry kwam meteen naar me toe.Hij gaf me een zoen en wreef over mijn buik."Hey over een paar maand ben jij bij ons!"Zei hij tegen mijn buik.Hij deed dat vaker en het begon echt grappig te worden.Ik leefde al die maanden al bij Harry in het huis.Nou bij Harry ze deelden een huis samen dus eigenlijk gewoon bij de jongens.Greet en Anne wouden niet meer naar België gaan dus waren ze ook blijven wonen.Het was echt gezellig nu!Ik probeerde zo weinig mogelijk aan mijn mama te denken anders begon ik te wenen en dat wou ik niet.Ik sprong in de zetel."Jongens we moeten nu echt aan de pers en fans vertellen dat Thaïs zwanger is!Ze zullen het toch merken!"Zei Louis."Wow Tomlinson!Er komt soms toch echt wijze praat uit jouw mond!"Grapte ik.Hij lachten even maar was daarna weer serieus."Ik heb een idee!Vanavond moeten we toch naar de MTV Awards.Laten we de meisjes gewoon meenemen en het dan zeggen op het podium ofzo."Zei Harry.Het was misschien wat uitdagend maar daar had ik het voorover!We maakten ons klaar en ik deed gewoon een kleedje aan wat niet te los en niet te strak zat.Je kon mijn buik er wel goed in zien.De limousine was gearriveerd en we stapten allemaal in.Het werd gefilmd dus er was grote kans als mijn zus of moeder er naar keek dat ze het zouden zien.We stapten uit Harry was een echte gentleman!Hij hield me vast gaf me een hand en de jongens hielpen me soms omdat het niet altijd goed ging met die buik!Toen was het grote moment aangekomen.We gingen in een grote zaal zitten.One Direction werd genomineerd als beste nieuwkomers.En als beste lovesong!Ze stonden op het podium en Harry was aan het praten ik was het al helemaal vergeten dat we vanavond gingen aankondigen aan heel de wereld,dat er binnen een paar maand een kleine Harry op de wereld rondliep.Ze hadden hun speech gedaan maar stonden nog op het podium."Ik wil graag iets mededelen met jullie!Maar dan wil ik ook mijn lieve vriendin op het podium!"Kondigde Harry plots aan.Ze riepen allemaal mijn naam ik stond zonder na te denken op en ging naar het podium.Het trapje op was iet wat moeilijk maar ik geraakte toch op het podium.Harry gaf me een knuffel en liet me toen naast hem staan.Pas toen ik op het podium stond zag ik hoeveel mensen er wel niet in de zaal waren.Zoveel acteurs!Angelina Jolie met haar kroost en met Brad Pitt.Justin Bieber en Selena Gomez en nog vele anderen!"Oké beste mensen,ik weet niet hoe ik dit moet aankondigen.En he zal even moeilijk zijn voor ons als het te begrijpen voor jullie!Geen slechte commentaar!"Hij lachten toen hij dit zei.De zaal lachte ook."Mijn vriendin en ik...."Hij keek even naar beneden.Hij wist niet goed wat hij moest zeggen.Zayn wreef met zijn hand over Harry zijn rug."Mijn vriendin en ik verwachten een kindje!"Zei hij snel en hij begon lief te lachen.Ik pakte mijn buik vast en op het grootte scherm stond ik met mijn buik.Je kon het heel goed zien.Harry legde zijn arm in mijn zij en gaf me een zoen op mijn voorhoofd.Eerst was het pupbliek wat stil maar na een klein half minuutje begon iedereen te klappen en juichen.Ze vonden het blijkbaar niet erg.Ze wensten ons zelfs allemaal geluk!We reden naar huis met de limousine.Eenmaal we thuis kwamen deed iedereen iets makkelijks aan en ging toen in de zetel zitten.Harry wreef over mijn buik.De tv stond op.We keken allemaal naar het nieuws.Daar was het blijkbaar al verspreid dat ik en Harry een kindje kregen.De nieuwslezer zei dat ze dachten dat er veel fans kwaad gingen zijn omdat Thaïs zwanger was.Maar integendeel.Heel veel fans wensten ons geluk en zeiden dat het een prachtig kindje ging worden.Alles was perfect.Ik had een geweldig lief,fantastische vrienden en over en paar maand en geweldig klein kindje in mijn armen.
Reageer (2)
haha ik wist niets beter!
1 decennium geledenHahah, MTV awards??
1 decennium geleden