Foto bij 3/5 of One Direction

Hallooo.
Tweede hoofdstuk.
Maar dat had je zelf al wel door, hoop ik.
Veel leesplezier
x

'Sorry voor de troep,' zegt Niall, terwijl we het appartement binnenlopen. Het is inderdaad nogal een rommel, overal liggen dingen op de grond.
Maar het maak me niet uit. Ik ben in One Direction's appartement.
'Geeft niet, jongens, hè,' lach ik.
Ik snap nog steeds niet hoe ik zo relaxed kan zijn.
'Niall?' roept iemand vanuit het appartement.
'I'm home. Ik heb een gast meegebracht, trouwens,' roept Niall terug.
Harry Styles komt een deur uit en loopt naar ons toe.
'Oh, hey! Ik ben Harry, of wist je dat al?' Harry steekt zijn hand naar me uit.
'Uh, ja, dat wist ik al,' zeg ik. 'Ik ben Julia.' Ik ben opeens niet zo relaxed meer, ik word verlegen. Alsof ik opeens heb beseft dat dit toch echt One Direction is.
Harry lacht.
'Waarom zat je daar nou alleen?' vraagt hij.
'Ik... Nou, eh, ben zeg maar mijn moeder kwijtgeraakt, en ik ben hier vandaag aangekomen, ik kom uit Nederland... Mijn mobiel ligt in het hotel, en ik weet niet hoe het hotel heet,' zeg ik.
Awkward.
'Oh, hmm. Misschien via internet?' vraagt Harry.
Niall begeleidt me naar de kamer waar Harry net uitkwam. Het is de woonkamer, met twee banken, een grote TV en veel rotzooi.
Oja, en Louis Tomlinson.
'Hallo! Wie hebben we hier?' lacht hij.
'Julia,' zeg ik verlegen.
'Hoi, Julia, ik ben Louis. Was jij degene die net op dat bankje zat?' vraagt hij.
'Ehm, ja.'
'Waarom?' vraagt hij nieuwsgierig.
Dus ik leg het hele verhaal opnieuw uit.
'Heb je twitter?' vraagt hij als ik uitgepraat ben.
Natuurlijk heb ik twitter.
'Heeft je moeder twitter?' vraagt Harry.
'Nee. Helaas,' zeg ik zachtjes. Ik weet nog steeds niet hoe ik me moet gedragen hier. Ik zucht.
Ik kijk op een klok die aan de muur hangt; het is al twaalf uur 's nachts...
'Is er niet iemand die twitter heeft die jou moeders nummer heeft?' vraagt Niall.
Ik kraak mijn hersens. Ik heb een zusje van twaalf en een broertje van negen, maar die hebben allebei geen twitter. Mijn vader niet... Een familielid dan?
'Hier is de laptop,' zegt Niall en hij pakt een ibook van de tafel.
Ik zoek op op twitter naar mijn familie, maar kan niks vinden.
Ik heb niet echt jonge, hippe familieleden die twitter hebben.
Ik gaap.
'Wil je slapen?' vraagt Louis.
Ik durf nog steeds uit mezelf geen woord te zeggen, dus wat moet ik hier nou op antwoorden?
'Eh, n-nee hoor,' is mijn geweldige antwoord.
'Het mag wel, hoor, we hebben een logeerkamer. Dan gaan we morgen verder,' zegt Harry.
Ze menen dit...?!
Ik moet toegeven, mijn ogen vallen bijna dicht, want ik heb een vermoeide dag achter de rug, met al dat reizen en zo.
Harry en Louis lijken allebei ook erg moe.
'Waar zou ik dan in moeten slapen?' stamel ik.
'Een T-shirt en een joggingbroek van mij?' stelt Niall voor.
Ik droom.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen