Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 51

Reacties? (A)

Het was weekend. Je zat beneden met Jens een filmpje te kijken. Je huisarrest zou morgen gedaan zijn en die van Jens? Die duurde nog tot woensdag. Iets wat hij niet fijn vond maar hij had geen spijt van wat hij had gedaan en dat wist iedereen in huis maar goed genoeg. Jens: waarom nodig je niemand uit? jij: mag dat dan? Jens: het is huisarrest maar niemand zei iets over mensen uitnodigen. Je lachte eens. Jens had door het gevecht wel een paar blauwe plekken opgelopen maar hij trok zich er niks van aan. jij: ik denk dat ik het nog wel één dagje kan volhouden. Jens: ik snap niet waarom hij me straf geeft, als hij toch vind dat ik gelijk had. jij: zij vader dat dan? Jens: ja, zo verbaast? jij: eigenlijk wel. Jens: ik kan niet wachten tot woensdag. Je lachte eens. Die dag hebben jij en Jens van alles samen gedaan. Iets wat al een hele tijd was geleden. Jullie keken een hele dag films, deden spelletjes, praatten over van alles en nog wat,… Je vond het echt fijn net als Jens. Je lag in je bed toen je opeens een berichtje aankreeg. Het was van Tom. Je deed het berichtje open en las het. Er stond: Demi? Ik kom naar je huis als je niet antwoord :( Je stuurde snel een berichtje dat je nu pas naar je gsm keek en zag toen pas dat je nog 10 andere berichten van Tom had, 2 van Bill en 3 van Andrew. Je stuurde nu ook naar Bill en Andrew dat ze zich geen zorgen moesten maken. Niet veel later kreeg je een bericht terug van Tom. Waarom ben je niet meer langs geweest? Je zuchtte eens en typte: Huisarrest :( x. Je hoopte dat Tom niet dacht dat het een uitvlucht was want je wou echt heel graag bij hem zijn. Je hoopte dat Daan het niet ging proberen te dwarsbomen. Maar dat zal wel niet zijn, toch? Je kreeg terug een berichtje aan van Tom. Je deed het open en las…

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    OMG wil weten wat er staat.
    Snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen