Foto bij 89

Ik ben zo verliefd op deze GIF. So cute :9~
Wauw en de reactie van Locomotor maakte me echt even stil! Het is echt een groot compliment dat ik kreeg en ik snap dat het soms moeilijk is om op m'n verhaal te reageren vanwege het onderwerp, maar met een simpele verder ben ik aal tevreden hoor! Ik krijg nooit veel reacties dus het maakt me niet echt iets uit, ik ben blij als de lezers die ik heb hun waardering laten blijken en daar doe ik het mee!
Sorry dat het zo lang duurde, maar ik heb niet zo veel energie en weinig inspiratie. Het spijt me zo! Maar dit deeltje is nu wel iets langer dan normaal!
Ik ben trouwens bezig geweest met een trailer, maar hij lukt niet zoals ik hem wil, dus die komt ooit nog wel.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Melancholia

    Oeps, ik kan anders behoorlijk goed reacties schrijven? Mss is dat omdat ze zonder inhoud zijn en ik eigenlijk gewoon letterlijk typt wat er in mijn hoofd komt.
    Potverdikke, ik heb zin om naar Pretty Little Liars te kijken, maar ik moet nog enkele dagen wachten, afgrijselijk gewoon !

    1 decennium geleden
  • Abaddon

    I just love your story.
    En ik weet hoe irritant het is als mensen geen reactie achterlaten, want zoveel moeite kost het nou ook weer niet :3

    1 decennium geleden
  • grAvItyy

    helemaal super!!!

    1 decennium geleden
  • Hurts

    Aah. Wat een supercute gif!
    En echt, je verhaal is geweldig. Echt waar. Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen