Thirtythree.
Meteen de eerste les organiseerde Slakhoorn een wedstrijdje. Harry won. Ik had geen flesje geluk nodig. Ik vond al mijn geluk bij Fred. Fred... Ik miste hem vreselijk. Volgende week konden we voor de eerste keer naar zweinsveld. Hij had beloofd om te komen, ik was toen zo blij geweest. Ik keek er vreselijk naar uit, telde de minuten af.
"Miss Waters?" Ik schrok op uit mijn 'Fred-dagdroom' en keek professor Anderling aan. "Pardon, professor? Wat zei u?" Ze glimlachte en herhaalde de vraag. "Avifors, professor." Ze glimlachte en knikte. "Goed, miss Waters."
Na de les vroeg professor Anderling even te wachten. "Jimena, ik weet dat je Fred heel erg mist." Begon ze. "Maar laat je lessen er niet onder lijden." Ik glimlachte. "Tuurlijk niet professor, het zal niet meer gebeuren." Ik stak een lokje haren achter mijn oor en liep stilletjes het lokaal uit.
Met trillende benen liep ik met Ronald, Hermelien en Harry in het warme herfstzonnetje naar Zweinsveld. Hermelien begon opeens zeer subtiel te hoesten. Ik gilde meteen heel zweinsveld bij elkaar en rende op het bekende rode hoofdje af. "FRED!" Hij ving me mislukt op waardoor we allebei lachend op de grond belandden. Ik drukte zijn hele gezicht vol kusjes behalve zijn lippen. Die bewaarde ik tot het laatste. Ik streelde over zijn wang en drukte mijn lippen zachtjes op de zijne. De vlinders in mijn buik verspreidden zich over mijn hele lichaam en ik genoot van de heerlijke zoete smaak. "Daar komt Malfidus, Jimmy." Ik stond recht en trok Fred mee recht. "Malfidus!" Riep ik met een zangerig stemmetje. Toen hij met zijn gangbang aan kwam lopen. Hij draaide zich meteen om en ik drukte mijn lippen op die van Fred. Fred tilde me op en ik sloeg mijn benen om zijn middel. "Get a room!" Riep Blaise lachend. "Hou je mond, Zabini!" Lachte ik en Malfidus snauwde hetzelfde tegen Blaise.
Reageer (3)
Trouwens, dat plaatje is wel geniaal!!!
1 decennium geledenHihi! Ze zijn zo schattig samen (nee niet Draco en Blaise) Love it!!!
1 decennium geledengenious!
1 decennium geleden