Ari is een trut
Dolgelukkig stapte ik naar het huis van Vince. Ik moest me inhouden niet te huppelen van geluk! Ik klopte nonchalant op de deur, toen viel het me in dat de bel mischien een beetje handiger was. De langdurige bel klonk aan de andere kant van de deur. In grote passen hoorde ik Vince naar de deur stormen. De deur waaide open en met een big smile gaf hij mij een Big Hug. Nadat hij kalmeerde sleepte hij me naar binnen. Er stond al een fles cola klaar met 2 glazen. 'Vertel!' zei hij en schonk ons twee glazen uit. Ik ging op het randje van de zeten gaan zitten en nam een laatste keer diep adem, voor één van mijn topmomenten uit mijn leven te vertellen. 'Het was fan..tas..tisch!' riep ik uit. Vince lachte zijn tanden bloot en klapte in zijn handen als een kleuter. 'En, ziet hij je zitten?' vroeg Vince opgewonden. Opeens keek ik hem stomverbaasd aan. 'Dat was niet eens in mij opgekomen. Hij noemde mij schatje, maar dat was als grap bedoelt' (snif snif!) biechte ik op. Vince keek me raar aan. 'Heb jij nu eigenlijk al nieuws in the love?' vroeg ik nieuwsgierig. 'Ach, zo kan je het wel noemen ja!' zei hij terwijl hij zijn ogen neersloeg. 'Echt? Waaw!' riep ik blij. 'Ja, maar zijn vrienden gaan mee...' zei hij treurig. 'Is het wel een date?' vroeg ik twijfelend. Ik hoopte dat Vince eindelijk ook eens iemand vond waarmee hij het kon vinden. Vince nam zijn camera en begon terug foto's te nemen. 'Ligt mijn haar een beetje goed?' vroeg ik met een Frans accent. 'Ja, maar wil jij niet meegaan?' vroeg hij stilletjes. Oh nee, hij gebruikte zijn puppy ogen terug! Hell no, wat denk je nu zelf? Ik heb helemaal geen zin om mee te gaan naar zo een Gay club! 'Natuurlijk ga ik met je mee, Vince!' glimlachte ik. Ari... je bent een trut!
Xoxo, your Little A.!
Er zijn nog geen reacties.