19.Gesprek met Amethyst en achter mijn gevoelens komen.
Het meisje op de foto moet Luna voorstellen.
Ik ben terug gegaan naar mijn kamer en wacht daar tot Amethyst komt.We hebben afgesproken dat als ze klaar is met de zoektocht naar werk ze naar mijn kamer zal komen.Amy is er nog niet en ze is al erg lang weg dus ik besluit haar te gaan zoeken.Ik loop naar de deur maar voor ik hem kan openen wordt er geklopt.Ik open de deur en zie dat het Ame is.'Hee zusje hoe was je dag?'vraagt Ame terwijl ze me een knuffel geeft.'Goed hoor die van jou?''Prima en ik heb werk gevonden!''Echt waar wat goed waar en wat mag je dan doen?''Nou helaas hadden ze alleen plek voor mij, maar het is bij de kledingswinkel ik mag daar van alles doen en als ik het goed doe mag ik zelfs kleren maken om te verkopen.''O Ame dat is geweldig voor je!'Ja he en het beste is dat ik gratis jurken voor jou en mij mag maken en meenemen, en jij ben jij nog succes vol geweest?'Ik wist dat ze het vroeg of laat ging vragen maar hoe moet ik alles nou uitleggen.'Uhm ik ben naar het hoofd van de wachters gegaan en gevraagt of ik in de wachtersgilde mag maa hij lachte me gewoon uit.Gelukkig had Colin alles gehoord en hij zei dat als ik heb kon verslaan hij een goed woordje voor me zou doen.Nou en dat heb ik dus gedaan en ook nog een magie demonstratie gegeven.'zeg ik uiteindelijk.Amy kijkt me even verbaasd aan voor ze weer begint te praten.'Je hebt hem toch geen pijn gedaan Luna hij is wel de kroonprins van dit hele land,'zegt Ame beschuldigend.'Nee tuurlijk niet.We hebben ene leuke tijd gehad samen hij is zo lief en charmant.''Luna dat hoor je niet te zeggen over hem ben je soms verliefd op hem?'Wat vraagt ze nou ik verliefd.Eigenlijk heeft ze misschien wel gelijk ik krijg wel kriebels in mijn buik als ik hem zie of alleen maar aan hem denk.Maar dit is zo erg ik kan toch niet verliefd worden op een prins!'Luna krijg ik nog antwoord?'Ik had niet in de gaten dat ze al die tijd op mijn andtwoord aan het wachten is.'Nou uhm... ik denk het wel,'zeg ik blozend.'Maar dat kan niet!'Ame schreeuwt de woorden bijna.'Daar kan ik toch niks aan doen.Je moet mij niet de schuld geven geef hem maar de schuld hij moet gewoon niet zo ontzettend leuk zijn.'Ik begin ook een beetje boos te worden Ame is mijn moeder niet en ik kan toch niks doen aan mijn gevoel.'Je gaat niks in je hoofd halen jij en Colin kunnen nooit samen zijn, en ik ga het vertellen aan de koning zodat ze jullie uitelkaar kunnen houden.''Daar komt niks van in Amethyst Avalone ik hou van hem en mocht er een wonder gebeuren en hij houdt ook van mij dan hou jij mij niet tegen!'ik zij dit in een toon die geen tegenspraak dult.Ik zie de houding en uitdrukking van Ame veranderen.Ik heb dit gesprek gewonnen.'Het spijt me Luna het zijn mijn zaken niet ik hou me mond wel maar ik waarschuw je dit kan verkeerd aflopen.''Ik zie wel wat er gebeurd.'
Reageer (1)
omg
1 decennium geledensnel verder