Foto bij chapter ten.

Point of view zayn

-we gaan vanaf nu de foto van de point of view erbij zetten-

Zuchtend liet ik mezelf in de fatboy zakken. De dagen gingen traag voorbij sinds mijn Audrey weg was. Ik miste haar met elke vezel van mijn lichaam. Het had zo lang geduurd voordat ik haar hart veroverd had. Ze was niet het type meisje dat zich zomaar liet nemen, dat waardeerde ik dan ook heel erg. Een kleine glimlach verscheen rond mijn lippen. Ik hield van haar, met heel mijn hart. Ik liet mijn blik over het kleine juweel doosje glijden. De inhoud ervan was belangrijker voor me dan wat dan ook. Het ring zou een verbintenis worden, of misschien een kloof in onze relatie. Ja, ik was bang. Maar dat zou me niet tegenhouden haar ten huwelijk te vragen. Ik wilde haar bij me, voor altijd. Met een brede grijns haalde ik mijn laptop boven. Ik wilde het groots aanpakken, ze verdiende iets speciaals, iets niet al te alledaags. Mijn grijns werd nog breder toen ik zag dat ze me gemaild had. Ze was me niet vergeten. We hadden elke dag gebeld, ze kon me ook moeilijk vergeten zijn. Ik klikte haar mail open en zag dat ze er een bijlage bij had gezet. Een soort spanning schoot door me heen en met een simpel klikje startte ik het filmpje. Het lieve gezicht van Audrey kwam tevoorschijn en zou de rest van mijn dag kleuren. Haar haren hingen wat wild rond haar gelaat maar dat kon me niets schelen. Hoe ze daar zo zat, vond ik haar prachtig. "Zaaaaaayn! Hello. It's five am now and I can't sleep anymore. I thought let's send my darling a video message." klonk haar fluwelen stem door de speakers van mijn laptop. "I look like a lion with a bad hair day, but I don't mind. I know you love me anyway." Ik grinnikte even en zag dat zij juist hetzelfde had gedaan. "It's weird talking to you when you're not there to answer. But there is something I want to tell you." Oh nee, toch niets ernstigs hoop ik. Mijn vinger zweefde al boven de knop om het filmpje te pauzeren toen haar stem de kamer alweer vulde. "Be carefull with the words I say to you. I'm going to use them once and only when I'm with you. Namely, I love you sweetheart. You're my first, my last and everything in between." Ze vormde een hartje met haar vingers en drukte een kus tegen het scherm ten teken van afscheid. Mijn hart miste een slag of twee en even was ik overdonderd door haar woorden. Ik liet het nog eens afspelen. Dit was zo typisch Audrey. Haar vrolijke zelf die mij telkens weer wist te bekoren. Ik besefte nog maar eens hoe bijzonder ze eigenlijk voor me was. Ze verdiende het allerbeste en ik was degene die het haar schenken wou. Ik werd sentimenteel en speelde het filmpje nog eens af.
Na zo'n half uur naar haar prachtige gezichtje te hebben gestaard, zette ik de webcam aan om haar een berichtje terug te sturen. "Hello my love, I just saw your video and I must say that I never was happier." Ik pauzeerde even en wierp een blik op de klok. "It's seven a.m. and I can't stop thinking about you. I hope you'll come back soon. I really miss you. " Ik vormde een hartje met mijn vingers en wierp haar daarna een lucht kusje. Vervolgens sloot ik het af en stuurde ik het door. Hopelijk vond ze het wat...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen