December – 2011

Een wit sneeuwtapijt versierde het landschap. Drie dagen geleden was het beginnen sneeuwen waardoor alles onder de sneeuw lag. De huizen, de wegen en de velden. Allemaal bedekt onder een prachtig, wit sneeuwtapijt. De mensen die over de straat wandelde waren steeds goed ingepakt, dikke sjaals, handschoenen en dikke, warme jassen waren geen luxe. Al helemaal niet voor Olivia, zij had warmte nodig. Haar sjaal had ze zo hoog mogelijk getrokken en haar muts net zo laag mogelijk. Hierdoor kon je enkel haar ogen nog zien.
      “Heb je het koud?” Olivia knikte, haar arm had ze door die van Niall gehaakt en samen ploeterden ze door de sneeuw heen. “Meisje toch” Niall trok haar zijn richting uit en drukte een kus op de huid vlak naast haar oog. “Binnen een paar minuten ben je binnen” de woorden bleven tussen hen in hangen. Binnen een paar minuten zouden ze inderdaad binnen zijn, iets wat Olilvia net niet wilde. Samen met Niall was ze namelijk op weg naar de luchthaven, vandaag was de dag dat hij voor een jaar weg ging. Inderdaad, één jaar. Het oorspronkelijke plan was dat hij voor één maand op tour ging, gevolgd door twee maanden interviews te geven aan radio’s en zo verder. Maar aangezien One Direction van eind februari tot eind maart opnieuw op tour gingen, samen met Big Time Rush, door Amerika deze keer. Daarna zouden ze ook interviews gaan geven over heel Amerika. Na Amerika zouden ze naar Australië te gaan om daarna te eindigen in Europa. Waardoor ze een jaar niet thuis zouden zijn, of toch niet voor lange tijden. Eerst zouden Niall en Olivia samen een vliegtuig nemen naar Engeland, aangezien zij terug naar huis moest en hij naar daar moest aangezien hun eerste concert daar was. Een zuchtje kwam tussen Olivia’s lippen vandaan toen ze het grote gebouw voor zich zag opdoemen. Elke cel in haar lichaam wilde dat ze zich om zou draaien en samen met Niall weer naar zijn huis zou gaan. “Is er iets?” een wolkje kwam uit Nialls mond. “Olivia?”
      “Er is niets” haar ogen waren gevestigd op de grond, natuurlijk was er iets. Dat was meer dan duidelijk maar ze wilde het niet toe geven, ze wilde niet laten zien dat het haar pijn deed dat hij weg zou gaan. Olivia hield er sowieso niet van als ze moest toe geven dat iets haar pijn deed, omdat ze die mensen dan een schuldgevoel zou geven. En dat was iets wat ze zeker niet wilde doen. “Echt niet” een vinger, onder haar kin, zorgde ervoor dat ze omhoog keek. Recht in de fel blauwe ogen waar ze zoveel om gaf.
      “Je kan me alles vertellen, dat weet je toch?” ze knikte. “Vertel het dan” zijn stem klonk rustig en beheersd, waardoor Olivia helemaal ontspande. Hij sloeg zijn arm om haar schouders heen zodat ze dichter tegen hem aan stond.
      “Ik wil gewoon niet dat je weg gaat” de woorden kwamen aan mond uit gerold zonder dat ze er bij na dacht, ze vertrouwde Niall. Iets wat zeer belangrijk was in haar relaties. “Ik weet dat dit heel erg goed voor je is, dat dit goed is voor je carriére en voor One Direction. Maar ik ga je gewoon missen” haar stem brak.
      “Ik ga je ook missen” hij sloeg zijn armen stevig rond haar lichaam heen. Natuurlijk ging hij haar missen, zij en zijn familie waren de enige reden dat hij überhaupt niet op tour zou vertrekken. “Maar je ziet me nog, het is maar één jaar”
      “Het is inderdaad maar één jaar, maar toch. Op één jaar kunnen er veel dingen veranderen” ze had haar hoofd tegen zijn borstkas gelegd en haar ogen waren gesloten. “Toch?”
      “Er kunnen inderdaad veel dingen veranderen op één jaar” Niall legde zijn hoofd op Olivia’s hoofd en staarde voor zich uit.

Dank jullie! Voor de tips van liedjes (als je nog steeds ideeën hebt, drop ze maar in een reactie!) ik ga ze straks beluisteren (: Sorry dat dit deeltje er trouwens niet sneller op stond (Maar ik ben niet te laat ^^), ik ben gewoon nu pas op de laptop. Ik ben zelfs op dit moment nog wafels aan het maken (mijn neefje was gisteren jarig en morgen is 't zijn 'feestje' en ik moest wafels voor hem maken ^^).
Ik weet dat ik dit al vaak gezegd heb, maar jullie zijn echt de beste lezers op heel Q, ik hou van jullie <3

Reageer (6)

  • GossipGirl21

    Een jaar is lang hoor pfff

    6 jaar geleden
  • seleentje13

    kempi en nino met lucifer
    en kempi met huilen is te laat
    gabriel antonio ft t-pain love the way

    zijn mooie nummer
    xxx

    love your story

    1 decennium geleden
  • Eurydice

    Mhihi, Big Time Rush<3 hahaha.
    En heb je nog een 1D-liedje nodig? Ehm. Taken kan of save you tonight of stand up of I wish of of of of moments natuurlijk (:
    Maar misschien wil je eentje waar Niall een solo heeft?
    Everything about you - "Yes, I like the way you smile with your eyes. Other guys see it but don’t realize that it's m-my loving. There's something about your laugh that it makes me wanna have to
    There's nothing funny so we laugh at n-n-nothing."
    One Thing - "Now I'm climbing the walls, but you don't notice at all that I'm going outta my mind. All day and all night."
    More than this - "If I'm louder, would you see me? Would you lay down in my arms and rescue me? 'Cause we are the same. You save me. When you leave it's gone again."
    Stand up - "It hurts me to think, that you've ever cried" & "So put your hands up, 'cause it's a stand up" terwijl de rest zingt: "Up, up oh-oh oh-oh" (alleen de tweede keer dat dat is) & hij is af en toe Harry's echo.
    Moments - "Close the door. Throw the key. Don't wanna be reminded. Don't wanna be seen. Don't wanna be without you. My judgements clouded. Like tonight's sky."
    Another world - "Words will be just words 'till you bring them to life."
    (Dit zijn alleen nummers van Up All Night)
    Volgens mij is dat alles (:

    Een jaar is trouwens wel erg lang, hè? ):
    Hope they'll survive x)
    xx

    1 decennium geleden
  • Aves

    Dankje.. Ik ben benieuwd hoe je het gaat schrijven.. En je schrijft prachtig :)

    1 decennium geleden
  • Unusual

    Oh, wat vind ik dit toch erg! Een jaar?! Laura, hoe kun je ze dat nu aandoen! Een jaar? Grr, je moet met iets heel erg goeds komen wil je Olivia, Louis en Niall gelukkig krijgen. En mij natuurlijk ook....

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen