Foto bij O1O

Liam James Payne POV.

Zodra de les voorbij was haastte ik me naar me vrienden, nu wist ik alles wat ze wisten. Was ik eindelijk een echte vrien. Best raar is het wel ik moest me bewijzen voor me vrienden en ik deed het ook nog. Zayn's gezicht was ongeloofwaardig toen ik zei waar ze woonde. "Dat verwende nest in zo'n krot weet je zeker dat je het goed heb". vroeg hij mij. "Ze is geen verwent nest" ik weet niet waarom ik het zei maar ik nam haar in bescherming en het voelde niet slecht. "En hoe weet jij dat". Zei Zayn spottend. "Heeft onze Liam een nieuwe vriend of een stieken vriendinnetje" zei Harry met een schreef gezicht.Ik werd er zo boos om. Maar dat kwam niet door hoe hij het zei, het ging erom dat hij het had gezegd. Eigenlijk wou ik zeggen wat ik echt van ze dacht en wat ik van May dacht, maar ik was te laf. En zei zo nonchelant als ik kon "Ja volgensmij ga ik iets te veel met haar om als ik het zelfs voor haar ga opnemen is er iets goed mis". Ik werd misselijk van de toon hoe ik het zei. Maar ze geloofde het en ze gingen weer door met het gesprek. "Morgen gaan we haar eens flink laten schrikken met een brief". Zei Zayn, hij lachte er een beetje bij hij had natuurlijk geen idee wat voor impact het zou zijn op May's leven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen