OO9
May Alice Wittson POV.
De pauze was voorbij, en we hadden een Bio uur. Meestal niet zoveel werk vooral praten, daar was ik al achtergekomen die 3 dagen die ik hier op school zat. Weer bleef Liam vragen stellen. Dit keer waar ik woonde en waar me kluisje was waarom was hij zo nieuwsrierig, ik twijfelde moet ik dit wel vertellen, ik ken hem net twee dagen. Toch voelde het zo vertrouwd dat dit alles er ook uit vloog. Hij leek heel blij te zijn met de informatie die ik gaf, waarom zou ik eigenlijk niet weten. Mijn kluisje was niet bijzonder. En om te weten dat ik in een krot woon is toch ook niet zo heftig. Waarschijnlijk stond dit alles ook gewoon ergens online te lezen voor als iemand een keer moest weten waar ik woonde. Maar toch ik was eigenlijk al blij dat hij gewoon met mij praatte. En dat zijn vrienden me ook niet meer zo boos aankijken, vriendelijk was het nog niet maar het kon altijd erger. Toen de bel ging was Liam direct weg hij ging naar zijn vrienden. Zo snel had ik hem nog nooit naar zijn vrienden zien lopen. Had ik iets verkeerd gezegd was hij nu beledigd? Ik weet het niet. Het hoort me eigenlijk ook niet te schelen. Maar de interresse die ik had in wat Liam dacht en deed was gewoon te erg. Ik was verliefd binnen drie dagen.
Er zijn nog geen reacties.