Foto bij OO8

Harry Edward Styles POV.

Het leek wel eeuwen te duren hoelang die 2 aan het praten waren. Het was geen thee kransje. De manier waar op hij de vragen stelde, er zat geen kwaadheid in, had hij wel door wat we gingen doen met de informatie die hij nu kreeg. Eindelijk daar kwam hij. Liam begon met een heel verhaal over May's leven toen Zayn vroeg "En wat zei ze". Echt van alles wist hij, ook dingen waar ze niks aan hadden. Dingen die hun niks boeiden. Dus naar een tijdje vroeg ik "en waar woont ze, dat is natuurlijk ook belangrijk". Waarop Liam verbaasd antwoorden "ow moesten jullie dat ook weten sorry maar dat weet ik niet". Hoe kon hij dat niet weten, daar ging het zowat om. Dan maar de eerste brief in haar kluisje doen. "Je weet toch wel waar haar kluisje is". Vroeg Zayn die duidelijk hetzelfde dacht als mij. "Ja ongeveer wel". Ongeveer, daar hadden we wat aan we gingen een dreigbrief leggen op een plek waar May's kluisje ongeveer is, tuurlijk. "De volgende keer dat je met haar praat kun je beter precies vragen waar ze woont en waar haar kluisje is anders ben je een slechte vriend dan kun je onze vriendschap wel vergeten" Dit hoorde ik Zayn tegen Liam zeggen terwijl ik in gedachten verzonken was.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen