Foto bij OO6

May Alice Wittson POV.

Ja tuurlijk ik stond er weer helemaal eenzaam te denken aan mijn oude vriendinnen, die mij nog steeds niet hadden gebeld. Tot mijn verbazing komt Liam opeens naast mij staan, terwijl hij net nog zo gezellig met zijn vrienden stond. "alles goed" vroeg hij mij. "Ja hoor met mij gaat het goed met jou". Liam vroeg van alles. Ik voelde totaal geen zenuwen als ik met Liam praatte, alleen nu twijfelede ik wel, waarom wou die opeens zoveel van me weten of ik broertjes of zusjes heb. Hoe ze heten en hoe oud ze zijn, of ik mooi woon, waar ik woon. Waarom wou hij dit weten wat boeit het hem, dit was de eerste keer buiten de lessen dat hij met mij praatte. Daarvoor had ik het gevoel of hij zich schaamde, voor mij. Naja eigenlijk voor dat hij met mij omgaat. Maar toch vertelde ik alles, ik vertrouwde hem gewoon ik wist niet waarom maar ik vertrouwde hem. Liam bleef niet lang naar dat zijn vragenuurtje voorbij was liep hij direct terug naar zijn vrienden. Waar zijn vrienden Liam warmverwelkomde. En Liam begon te praten en al zijn vrienden luisterde. Ging dat over mij? Nee vast niet waarom zal hij. Toch voelde ik me vreemd, nu wist Liam alles over mij, bijna alles. en ik wist helemaal niks over hem, alleen dat hij Liam heette, bij mij in de klas zat, dat hij aardig en vriendelijk is en dat hij bij zijn vrienden totaal anders is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen