Foto bij OO5

Liam James Payne POV.

Ik wist niet wat mijn overkwam toen ik het hoorde. Moest ik mijn contact met May verpesten voor hun lolletjes. Omdat hun haar niet mochten terwijl ze haar helemaal niet kenden. Ze konden er in zakken. Ik wou het niet doen. Maar dan kreeg ik problemen met me vrienden dan werd ik een buitenstaander. Ik wist echt niet wat ik moest doen? Doordat ik alles doe wat me vrienden me zeggen zou ik May's leven totaal verpesten dat zou ik niet kunnen doen. Ze heeft het al zwaar genoeg dat ze hiernatoe moest komen, teminste dat dacht ik. Dat merkte ik op aan de manier ik met haar praatte. "help je nou" hoorde ik Zayn zeggen. En zonder dat ik erover na dacht zei ik ja, ik zal het regelen voor jullie. Het stomste wat ik kon doen waarom zei ik dat nou. Wat zou May doen als ze erachter kwam dat het mijn schuld was. Eignelijk vond ik May nu al belangrijker als me andere vrienden, maar dat ga ik haar niet vertellen. En me vrienden ook niet, nooit. Nu had ik problemen, grote problemen. Kiezen tussen populair zijn of buitenstaander. Kiezen tussen mijn populaire vrienden of het liefste leukste meisje dat ik ooit heb ontmoet May. Toen hoorde ik Zayn zeggen "ga dan naar haar toe we willen alles weten echt alles".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen