Foto bij OO3

May Alice Wittson POV.

De eerste 2 schooldagen waren redelijk normaal verlopen. Het was niet leuk, maar het kon erger. Iedereen deed normaal tegen mij. Toch voelde ik me eenzaam alle pauzes waar ik alleen stond, waar ik dacht aan mijn vriendinnen. Mijn vriendinnen waar ik de af gelopen twee dagen niks van heb gehoord, waren ze me nu al vergeten. Ik wou nieuwe vrienden maken, maar ik ben gewoon te verlegen. Liam is wel super aardig, teminste hij doet aardig tegen me ala hij naast me zit. En zodra een van zijn vrienden naar hem kijkt doet hij alsof ik lucht ben. Dit maakte onzekerder ik ben wel blij dat de vrienden van Liam me niet uitjoelden. Want daar zag ik ze wel voor aan, zulke stomme mensen. Wat moest Liam met hun. Is hij echt zoals hun, misleid hij mij? Of is hij een meeloper? Eigenlijk had ik zoveel vragen die ik niet durfde te stellen de meeste vragen gingen over Liam zelf, wat hij van mij vond. Dat was waarschijnlijk de reden dat ik het niet durde te vragen.

Reageer (2)

  • eertje

    super leuk verhaal!
    love it!(H)

    1 decennium geleden
  • Landon

    VERDER VERDER VERDER ookal heb ik alles al gelezen hihihih (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen