Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (65)

  • Comfort

    Omg, heftig, dit had ik echt niet verwacht!
    Ik vind het echt super erg voor je en ik kan begrijpen dat je terug naar school wilt, zou ik ook willen als ik gewoon te ziek was om nog iets te doen.
    Ik ben echt wel geschrokken toen ik dit las.
    Ik ken je wel niet, maar je mag me altijd een bericht sturen ofzo, hier op quizlet kan iedereen bevriend worden met elkaar.
    Wij zijn er voor je...

    1 decennium geleden
  • Quilan

    Omg,
    dit is zo erg!
    en als het helpt, I'm your friend!
    loveyoux

    1 decennium geleden
  • wowdrews

    Omg ik vind het echt heel fuckig erg voor je , ik moest ook huile toen ik dit las. En misschie heb je geen vrienden meer van school maar wij hier van quizlet zijn jou beste vrienden en we hopen allemaal dat je wat beter word, ookal kan dat niet helemaal. Ik voel echt met je mee en ik wens je alleen het beste en veel sterkte en onthoud wij zijn je vrienden (H)

    1 decennium geleden
  • BoeSchrikxD

    Jeetje, wat heftig!
    Ik ben er voor je hoor ook al ken ik je niet.
    Als je ergens mee zit mag je altijd een berichtje sturen.
    Ik weet niet wat ik moet zeggen..
    ik schrok toen ik dit las

    1 decennium geleden
  • lunaakimmy

    Ik weet hoe je je voelt! Ik word ook nooit meer beter..
    Gelukkig voor mij kan ik wel nog naar school vaak.
    Ook niet altijd en ik weet t! Het is een drama!
    Succes meid!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen