Foto bij part 26

Hope you like!

Ik was zo boos op mezelf.Hoe kon ik het zo ver laten komen?Ik keek naar de grond.En dacht na.Ik wreef rustig over mijn buik.De gedachten dat er nu een kleine Harry in mijn buik groeide gaf me natuurlijk een raar gevoel!Hoe moest ik dit aan de jongens vertellen?Ik besloot om nog even te wachten met het te vertellen.Rustig stapte ik naar buiten en ging ik in de zetel zitten.De jongens waren weer grappige verhalen over vroeger aan het vertellen.Zayn stond op en ging naar de badkamer.Plots schoot het me te binnen dat ik de test nog niet had weggedaan.Hopelijk zou hij het niet merken!Zayn kwam even later rustig de badkamer uit.Gelukkig hij heeft het niet gemerkt!Dacht ik toch."Hey jongens nou eerder meisjes van wie is dit?"Hij hield de test omhoog.Iedereen keek elkaar vragend aan en ik voelde me zenuwachtig worden.Ik keek naar de grond en voelde alsof alle ogen op mij werden gericht.Greet had ook een test gedaan maar die van haar was tenminste negatief en zij had die al weggesmeten.Ik stond recht en pakte de test vast.Ik voelde een traan over mijn wang rollen.Zayn stond recht en keek me recht in mijn gezicht aan.Hij wist wat deze tranen betekende."Alles komt goed!"Zei hij zacht.En hij gaf me een knuffel.Harry stond recht en ging met zijn handen door zijn haren.Hij stond stil voor het raam.Ik ging rustig nar hem toe."Harry...Ben je boos op me?"Vroeg ik onzeker.Hij draaide zich om en pakte me goed vast."Waarom zou ik boos zijn?Het is niet erg!"
"Maar je fans en wat gaan je ouders zeggen en mijn ouders en.."Verder geraakte ik niet hij zoende me passioneel."Ik ga goed voor je zorgen!Geloof me,ik ga er alles aan doen voor te zorgen dat jij of die kleine in je buik niets te kort komt."Hij knuffelde me.Liam kwam naar me toe en gaf me ook een knuffel."Alles komt goed!"Fluisterde hij zacht.Ik kon het niet geloven ik was zwanger en toch bleef iedereen er voor me!Ik was hier veilig en voelde me goed!Ik ging naar mijn kamer om mijn koffer in te pakken voor morgen.Dan gingen we naar Spanje.Omdat iedereen nog een beetje moest bekomen van mijn geheim,besloten we om gewoon thuis te blijven.De uren vlogen voorbij.Louis was wat voorzichtiger als hij me plaagde.Maar ik niet hoor!Voor de rest was iedereen rustig ik lag in de zetel en wreef over mijn buik.En sloot toen mijn ogen.


Sorry voor het korte hoofdstuk.Hoop toch dat je het leuk vond!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen