Foto bij El amor es ciego

Sorry voor dit klein stukje maar de volgende zal wel beter en langer zijn :D

Vandaag is het de dag dat jij en Jp (Jzson Prinsen) al 7 maanden samen zijn. Je hopte uit je bed en liep naar beneden om te ontbijten. Jou moeder, vader en jouw zus zaten al ongeduldig op jou te wachten. Seg kon dat neit wa tsneller snauwde Melodie. Ja sorry dat ik graag rustig wakker wordt en alles op mijn gemak wil doen. Meisjes, meisjes laten we er een gezellige morgen ochtend van maken zij jullie vader. Jullie begonnen te eten en het was wat rustig en doodstil totdat je moeder de stilte onderbrak. Wat gaan jullie doen vandaag? vroeg ze. Wel ik ga shoppen vandaag met een paar vrienden zij je zus. Ik ga vandaag met Jp iets doen. En wat gaan jullie doen? Vroeg je moeder opnieuw. Dat weet ik niet hij zij dat hij een verrassing had dus ja dat wordt dan afwachten. En jij papa hoe ziet jou dag eruit? slijmde je zus? Zoals altijd naar de studio en songs op nemen. Antwoorde hij. En ik ga vandaagrustig een nieuw collectie proberen te maken. Dus blijkbaar heeft iedereen een drukke dag lachte je. Jullie beëndigden het ontbijt en ieders liep naar hun kamer. Je deed je kamer deur open en liep meteen naar je Giga gantische kast. Hmm wat zou ik aandoen vandaag? Je keek wat in het rond je kon maar niets vinden dus besloot je even op jou balkon te gaan staan om te zien of het warm is buiten. Je zagdat ede zon scheen toen je op je balkon ston was je aan het genieten van het mooi weer het was ongeveer 25°c. Je liep terug naar je kast en ging naar de shortjes kijken. Hmmm welke s hort? Je zag je nieuwe short van Gucci liggen en nam die eruit en liep je verder naar jou topjes en shirts je nam een lange groene shirt van Guess en deed je goude riem er los over en liep dan verder naar je schoenen je keek in het rond en deed je witte Jimmy shoe laarzen aan. Toen jij je outfit had uit gevonden liep je naar je badkamer en ging je douchen en klaar maken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen