Thoughts of a complicated writer
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
hoe gaat dat boek heten dat je gaat schrijfen? misschien wil ik hem dan wel kopen en lezen!
1 decennium geledenIk wil ook een vervolg!!!! Gewoon omdat jij geweldig schrijft! ÉN dit echt eeen suler amazing story is!!! Kklinkt heel erg cliché hè? ik ben benieuwd! Ik zou ook willen dat het bij mable eindigt maar ik wil vrrast willen worden dus eerst heeeel veeel succes met je examens! En ga verder wanneer je er tijd voor hebt:). Examens gaan voor!
1 decennium geledenJe zou een vervolg moeten schrijven, OMDAT:
1 decennium geleden- Je schrijfstijl geweldig is,
- Het verhaal geniaal is,
- Er nog 100.000 andere redenen zijn, alleen ben ik te lui om ze hier neer te zetten.
Ik zou echt overwegen om een vervolg te schrijven als ik jou was.
Ik hoop dat je dat wilt doen
xoxo~.
natuurlijk wil ik een vervolg, hoe kun je daar over twijfelen?
1 decennium geledenje hebt een hele mooie schrijfstijl, maar zorg er alleen niet voor dat je andere, belangrijke dingen (school) laat verwaarlozen door onze roep naar een vervolg!
ik wil ook een vervolg!!
1 decennium geledenik heb dezeldde reden als MeggieCullenXD