Foto bij ~Naomi Black.

Met z'n drieën rennen we terug. Waar was jij dan mee bezig? den ik geïrriteerd. Jared kijkt me onschuldig aan. Mag ik geeneens normaal met een bloedzuiger praten? Nu begint Paul zich er ook mee te bemoeien. Dude, je was gewoon aan het flirten! Verveeld kijk ik om me heen. Wat boeit me het ook wat hij doet, zijn leven. Precies! Mijn leven dus bemoei je er niet mee, wil je? Paul gromt en ik rol met mijn ogen. We komen aan bij het rand van het bos. Jullie doen maar mooi de volgende dienst, ik ben kapot en ga slapen! Denk ik, beiden protesteren maar het boeit me niet. Ik ga in de bosjes en verander terug. Snel trek ik mijn jurkje aan en ren naar huis. Ik gooi de deur open. "Hé Naomi!" roept Billy. "Hm, ja," mompel ik vermoeid. Ik ga tegenover hem zitten. "Ik wil dat je voorzichtig aan doet, er zijn vampieren in het bos. Slechte vamp-" verder komt hij niet want Jake komt binnen. Hij kijkt ons geïrriteerd aan, als ons gesprek stil gaat. "Geheimpjes, ja?" gromt hij. "Rustig Jake." zeg ik alleen terwijl ik de slaap uit mijn ogen wrijf. Jake loopt boos naar zijn kamer en ik loop hem achterna. Hij gaat op zijn bed zitten. Ik neem naast hem plaats en leg mijn hand op zijn schoot. "Het spijt me, Jake," kan ik alleen zeggen. Hij kijkt me gefrustreerd aan, maar zijn blik verzacht als hij mijn vermoeide blik ziet. "Ga wat slapen, Naomi." Ik knik en wil opstaan, maar hij trekt zich naast me. Ik glimlach, net als vroeger. Mijn hoofd leg ik op zijn schouder en naast elkaar vallen we in slaap.

Een luid gejank wekt me en ik spring op. "Waar ga je heen?" vraagt Jake slaperig. Nog een harde jank en ik weet dat het menens is. Ik geef Jake een kus op zijn voorhoofd en spring door het raam. Sprintend ren ik naar het bos en eenmaal in het bos transformeer ik. Het kan me niet boeien dat mijn jurkje nu kapot gaat. Ik zie Sam, Jared en Paul tegenover drie vampieren staan en ik verschuil me. De leider, overduidelijk een blondje, staat tegenover Sam die beschermend voor Paul en Jared staat. Ik ben er, Sam. Den ik. Sam gromt geïrriteerd en kijkt om zich heen, als hij met mijn blik kruist ontspant hij lichtjes. "Oké, wolfje. Ik heb genoeg van die kloppartijen van jullie op ons. Laten we er een einde aan maken." De blonde vampier slaat Sam weg en grommend kom ik uit de bosjes. "Ah, nog meer." Een vrouwelijke vampier met vlammend rode haren kijkt me grijnzend aan. Sam gaat weer voor de blonde vampier staan en Jared en Paul nemen de donkere. Het vechten begint en ik moet toegeven dat die rooie goed is. Na een tijdje raak ik vermoeid en word ik tegen een boom gegooid. Alles verdwijnt in een zwarte gat en ik ben weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen