Foto bij # Thirteen.

Hmm... Wat moeten ze bij Dmbledore doen? :o

Als ik mijn ogen open doe, stap ik voorzichtig uit bed en loop naar mijn kledingkast. Ik trek mijn pyjama uit en doe mijn uniform uit. Snel loop ik nog even naar de douche en doe wat mascara op. Als ik klaar ben loop ik naar the Great Hall om te ontbijten. Ik kijk om me heen en zie Draco zitten naast Crabbe en Goyle. Zachtjes loop ik naar hem toe en pak hem in zijn nek. ‘Wie is dat?’ roept hij verschrikt. ‘Boe.’ zeg ik terwijl ik Goyle aan de kant duw en naast Draco kom zitten. Als ik naast hem zit, stuurt hij Crabbe en Goyle weg. ‘Ik ben moe.’ zeg ik uitgeput en leg mijn hoofd op zijn schouder. ‘Je moet vandaag nog naar Dumbledore, zei je zus.’ zegt Draco na een tijdje. ‘Waarom vraagt Dumbledore het niet zelf?’ ‘Weet ik niet, niet gevraagd.’ zegt Draco weer. ‘Oh, eh oké.’ zeg ik en haal mijn hoofd weer van zijn schouder af. ‘Ik ga wel na het eten…’ zeg ik terwijl ik wat lekkers naar binnen schrans. ‘Ga je mee?’ zeg ik terwijl ik nog wat pak van de schaal. ‘Ja, is goed.’ antwoord Draco. ‘Oké, kom. Dumbledore staat daar nog.’ zeg ik terwijl ik met mijn vinger naar Dumbledore wijs.

Reageer (1)

  • Gisborne

    Snelverder! (heart2)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen