Foto bij Beertjes....?

De beren zijn in gevaar OMG XP

De kleine beer snikt even en kijkt Lady Gaga even hoopvol aan.Cute bear De angst staat in zijn ogen. Dan komt er een man met een groen pakje aanlopen "Ik ben Robin Hood en ik kom je redden van die gevaarlijke beer" hij wijst naar de kleine huilende beer. Lady Gaga kijkt hem verschrikt aan "Hij is niet gevaarlijk of eng het is een verdrietige beer" zegt Lady Gaga. Maar het is al te laat en Robin Hood pakt haar bij haar middel en rent met Lady Gaga weg. De kleine beer blijft alleen achter. Lady Gaga slaat hem op zijn schouders en roept en gilt.

Robin Hood geeft buiten Lady Gaga door aan een gespierde man en zegt daarbij:"Hier neem haar mee ze werd aangevallen breng haar in veiligheid". Lady Gaga word boos en bijt in Robin Hoods hand en rent weg. Ze blijft staan bij een grote boom en klimt erin. Haar 61 cm lange hak is gebroken en ze breekt de andere hak maar ook af. Ze gaat snel op een tak zitten en kijkt naar beneden. Ze ziet 3 gespierde knappe sterke mannen wegrennen en roepend: "Lady Gaga we vinden je wel we willen je beschermen.

Lady Gaga verroerd zich niet en blijft zitten. Niemand heeft haar door. Ze blijft daar ongeveer 3 uur zitten en valt dan in slaap. Ze word wakker en kijkt naar beneden. Ze ziet het groepje met mannen beneden staan. Ze schrikt en blijft zo stil mogelijk zitten. Dan kijken ze omhoog.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen