Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 50

50 :D
Reacties!!! (A)

Demi pov:
Jens knalde de deur dicht en je liep naar beneden toe. Je deed de deur open en zag daar Jens en Daan op de grond te vechten. Je liep naar hun toe en probeerde ze uit elkaar te halen want jullie ouders konden zo meteen thuiskomen. Opeens voelde je een slag op je wang, dezelfde die je moeder toen had geraakt. Ze stopten alle 2 verbaast en nu keek Jens Daan pas echt razend aan. Jens: niemand komt aan mijn zusje! Hij gaf zo’n harde klap dat Daan op de grond bleef liggen. Jij: rustig Jens! Jens? Je zag hem terug kalmeren. Jens: ga naar binnen Demi. jij: nee. Op dat moment moesten toch tuurlijk weer jou ouders naar huis komen. Vader parkeerde de auto op de oprit en stapte uit. Moeder sloeg een gilletje uit toen ze Daan zo op de grond zag liggen en de wonden van Jens en jou zag. Vader: wat is hier aan de hand! Daan probeerde op te staan en weg te lopen maar mijn vader duwde hem terug op de grond. Vader: hoe durf jij je gezicht hier nog te vertonen! Hij pakte zijn gsm en belde iemand op. Nog geen 5 minuten later zag je de auto van Daan’s moeder stoppen. Daan stapte in en de auto reed weg. Waarschijnlijk was Daan’s moeder te beschaamd om nog iets te zeggen. Dit was echt de eerste keer dat je vader het voor je opnam. En weet je wat, het beviel je wel. Daarna gingen jullie naar binnen toe. Je vader keek naar jou gezicht. Vader: deed je mee? jij: nee ik wou ze uiteen halen. Je vader knikte en wenkte toen dat Jens moest meekomen om zijn wonden te verzorgen. Waarschijnlijk zou hij nog een preek krijgen. Zoals altijd. Je ging terug naar je kamer toe en begon dan maar aan de taak voor wiskunde.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen