Luna's p.o.v

Hee in dit stukje komt veel magie voor maar ik ga er niet zo veel spreuken meer bijzetten eerder wat er gebeurd.

Ik loop achter Colin aan naar buiten.We lopen een stukje tot we bij ene open trainingsveld komen.'Oke laat maar zien wat je kan,'zegt Colin.'Oke als je even een stapje achteruit wil zeten.'zeg ik.als hij naar achter is gestapt begin ik.Als eerste vuur ik razend snel een vuurbal af richting een muurtje die vervolgens in elkaar stort.Ik kijk even snel naar een verbaasde Colin en dan ga ik verder.Ik combineer water en wind tot er een enorme draaikolk ontstaat.Ik strak mijn hand uit en consentreer me op een dikke boomtak enkele secondes later vliegt de tak in mijn hand.Ik fluister een spreuk en de tak veranderd in een slang.Met mijn gedachten hou ik de slang in bedwang en naar een paar minuten verander ik hem terug in een tak.Als laatste zorg ik ervoor dat de lucht donker word en laat een bliksen fliks door de lucht razen.zo is het wel genoeg denk ik.Ik verander de lucht weer terug naar normaal en kijk angstig in de richting van colin, hopelijk heb ik hem niet afgeschrokken.Colins gezicht is verbaasd en ook een beetje angstig maar hij kan zichzelf inhouden.'En wat vond je?'vraag ik voorzichtig.'Dat is het meest bijzonderste en geweldigste wat ik ooit heb gezien!'zegt hij met een enorme grijns op zijn gezicht.'Vind je dat echt?'vraag ik verbaasd en een beetje verlegen.'Ja echt wel.Het is geweldig zo bijzonder dat jij dat kan.'Ik begin te blozen en kijk verlegen weg.'Maar nu wil ik je ook zien vechten met wapens Luna.''Natuurlijk,'zeg ik.'Goe dan pak ik even een zwaard voor je.''Wacht dat hoefd niet hoor.'zeg ik snel als hij weg wil lopen.hij kijkt me onbegrijpend aan en snel laat ik mijn zwaard verschijnen in mijn hand.Hij lacht naar me.'Natuurlijk ik had het kunnen weten,'zeg hij lachend.'Laten we beginnen dan,'zeg ik.We lopen naar het midden van het veld.'Het is niet de bedoel om elkaar te verwonden met de zwaarden dus misschien is het beter op harnas aan te doen.'zegt hij.'Oke.'Snel tover ik mezelf en hem in een harnas ik kan dat niet vaak want het kost veel kracht maar voor deze ene keer wel.'Het blijft me verbazen.'Ik knik en we beginnen.Ik bekijk zijn bewegingen en haal vluch links uit.hij houd me tegen.Rechts nu, helaas weer niet raak.zo gaat het een tijdje door tot ik zijn tactiek door heb.Snel draai ik maak een schijn beweging naar link en haal hem met rechts neer.Hij valt op de grond en ik heb gewonnen.Ik loop met een glimlach naar hem toe, maar zodra ik bij hem sta haalt hij me snel onderuit.ik val en we rollen lachend op de grond.Colin staat als eerst rechtop.Hij rijkt zijn hand naar mij uit'Je bent echt heel bijzonder Luna Avelone,'zegt hij en hij kijkt me smeulend aan.Ik krijg een moment geen lucht en mijn hart gaat als een gek tekeer.

Reageer (1)

  • Allysae

    oeeeeeeeeeeeeeeeee
    love is in the air
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen