Chapter O15
Vandaag is de grote dag. De MTV EMA's. Selena en ik zitten in de auto, op weg naar het huis van Hanne om Joshua bij haar te brengen. Ik parkeer de auto voor Hanne haar huis en Selena en ik stappen uit.Ik haal Joshua, die in de maxi cosi ligt, uit de auto en Selena pakt de tas met de babyspulletjes. We lopen naar de voordeur en ik bel aan. Hanne doet de deur open en begroet ons met een knuffel. We lopen met z'n drieën de woonkamer binnen, waar de Thijmen aantreffen. 'Hey Thijm.' Zeg ik verbaasd tegen Thijmen.
'O ja, Thijmen vond het wel leuk om ook op Joshua te passen. Is dat goed?' Vraagt Hanne, terwijl ze naast Thijmen gaat zitten. Selena knikt.
'Tuurlijk.' Antwoord ik en ik glimlacht.
'Bedankt.' Zegt Thijmen en hij glimlacht terug. Daarna drukt hij Hanne liefdevol een kus op haar mond. Hanne bloost even en staat dan op. Ze loopt naar me toe en richt zich dan op Joshua.
'Wacht even. Ik zet hem wel even op tafel.' Zeg ik en ik loop naar de tafel toe. Ik zet de maxi cosi met Joshua erin op de tafel. Ik maakt Joshua los en til hem op. Ik geef hem voorzichtig een kusje op zijn voorhoofd en geeft hem dan aan Hanne. Hanne knuffel Joshua even en gaat dan naast Thijmen op de bank zitten. Thijmen gaat dicht tegen Hanne aan zitten en ze kijken allebei naar Joshua. 'Jullie lijken wel een gezin.' Zegt Selena glimlachend.
'Ik zou hem zo adopteren.' Zegt Thijmen serieus en hij blijft naar Joshua kijken.
'Ik ook.' Zegt Hanne glimlachend en ook zij blijft naar Joshua kijken.
'Mag ik iets drinken?' Vraagt Selena.
'Ja, tuurlijk. Ik loop wel even mee.' Zegt Thijmen die wil opstaan.
'Nee, nee, blijf lekker zitten. Ik pak het zelf wel even.' Zegt Selena. Thijmen gaat weer zitten en richt zich weer op Hanne en Joshua. Selena pakt mijn pols en trekt me mee naar de keuken.
'Hoorde je dat?' Vraagt Selena. Ik kijk haar niet begrijpend aan.
'Hoorde ik wat?' Vraag ik.
'Ze zouden Joshua willen adopteren.' Zegt Selena en ze kijkt me aan.
'Dus?' Vraag ik aan Selena.
'We kunnen Joshua toch laten adopteren?' Zegt Selena.
'Ben je gek?!' Vraag ik geschrokken. 'We kunnen Joshua toch niet laten adopteren? We houden van hem en we kunnen hem opvoeden. Waarom zouden we hem dan laten adopteren?!'
'Omdat we beroemd zijn en het heel druk hebben. We reizen van land naar land voor optredens. En we gaan niet naar dezelfde landen. We kunnen Joshua dan toch niet mee nemen?' Zegt Selena.
'O, dus je wilt hem hier achter laten? Selena, dat kunnen we niet doen. Beroemd of niet, Joshua is ons kind. En ík laat hem hier niet achter. Als jij en ik tegelijk op tour gaan, gaat Joshua gewoon met mij mee.' Zeg ik vast beraden.
'Justin, dat kan niet. Een baby kan de wereld niet over reizen in een tourbus.' Zegt Selena.
'Ja, maar we kunnen hem hier ook niet achter laten..' Zeg ik en Selena knikt.
'Ja, dat is waar.' Zegt Selena.
'We houden hem gewoon.' Zeg ik en Selena knikt. Ik loop de woonkamer weer binnen, gevolgd door Selena.
'Willen jullie Joshua laten adopteren?' Zegt Hanne geschrokken.
'Ja, Selena wil dat. Maar ik wil dat dus absoluut niet..' Zeg ik. 'Maar Selena heeft zich ook al bedacht en wilt het ook niet meer.' Selena knikt.
'Maar we moeten nu echt gaan. Zorg goed voor Joshua.' Zegt Selena.
'Daar heb ik wel vertrouwen in. En wel kijken naar ons op tv!' Zeg ik glimlachend. Selena en ik verlaten de woonkamer en dan het huis. We stappen in de auto en ik rijd weg.
'Ik heb er zin in.' Zegt Selena.
'Waarin?' Vraag ik.
'Duh, de MTV EMA's natuurlijk!' Zegt Selena glimlachend.
'O ja, natuurlijk. Ik ook..' Zeg ik. 'Zou Chaz er ook zijn?'
'Ik weet het niet. Waarom? Wil je dat hij er is?' Vraagt Selena.
'Nee hoor.' Zeg ik kortaf en ik rijd naar de studio.
Reageer (2)
wow, lang niets gelezen:$ maar ik had er eigenlijk geen last van, iets wat ik anders wel altijd heb.. goed gedaan dus!
1 decennium geledensnel verder!!
Awhhhhhh!
1 decennium geledenIkke wil Joshua adopteren!xd
14 year old teen mom.xd
Snel verdeeeeeer,schattie.<33