017
Collin's pov
Uitgelaten liep ik zo rustig mogelijk weg van haar huis. Het was me eindelijk gelukt, eindelijk heeft ze me écht aangekeken, en gezoend. Toen kreeg ik een kleine inval. Ik had gezoend met het vriendinnetje van mijn beste vriend..
Rachel's pov
Ik gaap en rek me uit. Langzaam kom ik overeind en wrijf de slaap uit mijn ogen. Wat een rare droom heb ik gehad. Ik droomde dat ik Collin had gezoend. Toen drong het tot me door. Ik heb met hem gezoend.. ''Oh nee..'' mompel ik zachtjes. ''Ik heb mijn vriendje bedrogen met zijn beste vriend. Oh fack.. Shitterdeshitshit.'' zeg ik paniekerig. Ik haal diep adem en pak dan het stapeltje kleren dat ik gister had klaar gelegt op en loop naar de badkamer. Ik zet de douche gauw aan en trek mijn pyama uit. Het warme water kalmeert me een beetje en ik zucht. ''Ik moet Collin gewoon negeren. Gister is niet gebeurd.'' denk ik hardop na en knik dan vastberaden. Vlug was ik mijn haren en spoel het uit. Zo snel als ik kan droog ik me af en kleed ik me aan. Vlug doe ik wat mascara op en ren naar beneden. Op mijn moeder hoef ik s'ochtends nog steeds niet te rekenen, dus ik smeer zelf mijn brood. Al kauwend op mijn broodje pak ik mijn tas in. Als de bel gaat veer ik overeind en doe de deur open. ''Hai lieverd.'' begroet Seth met breed glimlachend terwijl hij me een kus geeft. ''Hee.'' glimlach ik terug en ik pak mijn jas. ''Ik ben klaar om te gaan hoor.'' ''Okee dan, spring achterop op mijn stalen ros.'' grinnikt hij terwijl hij op zijn scooter klopt. Ik grijns en zwaai mijn been over het zadel heen terwijl ik hem stevig vast houdt. Op weg naar een zware, lange dag..
Reageer (2)
oooo super spannend!!snel verder!!!
1 decennium geledenxxx
p.s. this story is amazing!!!
p.s.hou van jou schrijfstijl!!
oe spanned snel veder hij is goed
1 decennium geleden