Foto bij De Eerste Nacht.

Dit is de eerste nacht in Darksvile
wat er jens en andy te wachten staat lees je zelf wel!

dit is onze eerste dag in een verwoeste wijk. we zijn 2 doodnormale jongens. jens en andy. we hebben met een vriend damien de wijk uitgekamd om te weten waar alles ligt. intussen hebben we rotte eieren naar huizen liggen gooien. maar toen we aan een eng speeltuintje kwamen ...zagen we andere kant een groot bos. er stond een jongen op het treinspoor dicht bij het speeltuintje. ik,andy en damien vluchtte er naar toe. hij heette dylan en wou op het treinspoor blijven staan. wij gingen het bos in. toen hoorden we een trein met hoge snelheid naderen. wij gingen zo vlug als het kon naar het treinspoor en zagen hoe dylan werd meegenomen door de trein. damien bibberde en plaste in zen broek. maar ik en andy gaan moedig het bos weer in toen we gekrijs hoorde loopten we alledrie eropaf. er lag een halfdode vrouw met steekwonden ze lag er te jammeren. maar wij gingen er vandoor. toen zagen we een meisje we mochten haar direct niet en ze zei haar naam maar toen emma haar naam zei flitste een donkere wolk voorbij... en die greep emma en ze werd voor onze ogen vermoord door een soort wolf....

ps damien plaste weer in zijn broek!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen