Thirtyone.
Terwijl ik en Belinda ruzie stonden te maken over dat Belinda meer dan de helft van de kast in nam terwijl Hermelien tot ons door probeerde te dringen dat we nog maar drie minuten hadden om ons aan te kleden voor het feestmaal. "BROOM! WATERS! Hou jullie monden nu eens!" Gilde ze en meteen waren we stil. "We hebben nog drie minuten om beneden aan onze tafel te zitten!" Snel vlogen we in onze uniformen en pakten onze hoed.
Buiten adem namen we plaats bij Marcel en Ginny. "Waar is Harry?" Mimede Ginny naar Hermelien. "Ik weet het niet?" Mimede ze terug.
Toen we aan ons toetje begonnen kwam Harry met een vreselijke bloedneus en een blauw oog binnen gestrompeld. "Wat is er met jou gebeurd." Mompelde ik toen zijn toetje verscheen. "Malfidus." Zuchtte hij en vertelde wat er gebeurd was. "Gelukkig heeft Tonks je gevonden! Anders was je nu terug in Londen." Hermelien pakte de zakdoek over en depte zachtjes tegen zijn neus. "Auw," piepte hij toen Hermelien iets te hard duwde. Ze gaf de zakdoek terug om een paar tweedejaars uit te kafferen die met gelatine pudding gooiden.
Na Perkamentus'toespraak begonnen Hermelien en Ron de eerstejaars naar de slaapzalen te begeleiden.
Sorry voor kortheid! ):
Reageer (1)
JA HOOOI GA MAAR VERDER PLIESPLIES
1 decennium geleden