Luna's P.o.v

De volgende ochtend word ik wakker in een voor mij een op dat moment onbekende kamer.Ik probeer te herineren waar ik ben en dan weet ik het weer, Ik ben in het kasteel van koning Steffen.Ik sta vluch op en duizel even op mijn voeten.Misschien toch iets te snel opgestaan.Ik zie dat er op de stoel bij de deur van de kamer kleren liggen.Ik loop er heen en zie dat er een briefje bij ligt.'Milady Luna hier wat kleren voor u hopelijk passen ze.Als u de deur aan de rechter kant van uw kamer doorloopt komt u in een kame waar u zich kan opfrissen.Hoogachtend dienstmeid Line.'staat er op geschreven.Wat aardig zeg.Ik kijk naar de jurk en ik vind het prachtig.Het is een donker blauwe jurk met lange punt mouwen en zilver stiksel.Er loopt ook nog een zilver centuur bij de heupen.Ik pak de jurk met het ondergoed en loop door de rechter deur.In de kamer waar ik binnen loop staat een bak met warm water en zeep.Ik was me grondig en loop dan naar de tafel waar een borstel op ligt.Met de borstel in mijn hand loop ik naar de spiegel.Ik schrik me rot als ik erin kijk.Mijn haar is vet en door de war en mijn huid is flets.Ik was mijn haar en borstel het.'ewisde'een warme brief blaast mijn haar droog.Ik loop naar de kamer van Ame en klop op de deur.'Kom binnen.'Ik loop de kamer binnen en zie dat Ame presies de zelfde jurk maar dan in het paars aan heeft.Ik lach even en wijs eerst naar haar jurk en dan die van mij.Ame lacht nu ook.'We matchen zusje,'zegt Ame.'Kom laten we naar beneden gaan.'Ame knikt en we lopen naar beneden.Eenmaal beneden twijfel ik over waar ik nu hen moet.we lopen door de gang en ik open een deur.Ik zie dat we in de eetzaal zijn.De jongen die gister met Peter aan het praten was komt naar ons toegelopen.'goedemorgen ik hoop dat jullie goed hebben geslapen?'vraagt hij.'Uitstekend.' zeggen Ame en ik tegelijk en we lachen.'Dat is mooi ik ben Colin de oudste zoon van koning Steffen en jullie zijn de zusjes van Peter toch?'Ik schrik van zijn woorden hij is de prins.Ik schaam me ervoor dat ik zijn gesprek met Peter verstoord heb.Ame en ik buigen.'Ik ben Luna Avalone en dit is mijn oudere zus Amethyst het spijt me dat ik gister uw gesprek met Peter heb verstoord,'zeg ik beschaamd.'Je hoeft je nergens voor te verontschuldigen en zeg maar gewoon je of Colin hoor ik ben niet zo van dat officiele adele gedoe,'zegt colin.Terwijl hij dat zegt lacht hij even lief naar mij.Ik begin te blozen.'Hebben jullie honger?Jullie kunnen gewoon aanschuiven er is eten genoeg,''Als dat kan zou dat erg fijn zijn,'Zegt ame snel.'Natuurijk kan dat kom maar mee.'We lopen naar de tafel en gaan zitten.Het eten is heerlijk en terwijl ik aan het eten ben besef ik dat dit een begin kan zijn van een nieuw leven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen