15.Colin
het begint iets terug in de tijd op het moment dat Luna en Amethyst binnen komen.
Ik ben aan het praten met Peter Avalone als opeens de deur openvliegt.Ik kijk om en zie twee meisjes bij de deur staan de ene met bruin krullend haar lijkt ongeveer mijn leeftijd te zijn waarschijnlijk iets jonger en de andere is wat ouder.De meisjes kijken zoekend de kamer rond.Al snel is de blik van het jongere meisje in mijn richting gericht.Ik kijk eens goed en zie dat ze naar Peter staard.Nog geen seconde later roept ze.'Peter Peter!'Peter kijkt om 'exuseer mij prins.'fluisterd hij.Hij draait zich om er rent naar de meisjes.Even later sluit hij ze in hun arme.Ik zie de meisjes praten en opeens beginnen de meisjes te huilen peter lijkt ook verslagen.Wat is hier aan de hand?Mijn vader komt de kamer binnen lopen.De meisjes vallen op hun knieen en peter buigt diep.Ik loop iets dichter bij zodat ik het gesprek kan horen.Met horte en stoten komt het verhaal eruit.Het meisje met het bruine haar blijkt Luna te heten en de oudere Amethyst, het zijn de zusjes van Peter.Peter heeft het ooit wel over ze gehad maar hij zij dat ze verweg waren in hun eigen dorp.Het gesprek gaat verder.Wow wat er wat er allemaal gebeurd is ik heb echt medelijde met ze allebij maar om een of andere reden toch net iets meer met het jongere meisje.Ze blijkt ook nog eens heel bijzonder te zijn.Luna en Amethyst blijvenhier wonen het is raar maar dat maakt me bijna vrolijk en blij wat is er met mij aan de hand ik ken de meisjes niet eens.Luna en Amethyst lopen de kamer uit.Ik loop achter mijn vader aan die al eerder de ruimte had verlaten.Ik loop richting ons woon gedeelte en ik zie mijn vader op de sofa zitten ik loop naar hem toe.'Vader ik hoorde uw gesprek met de zusters van Peter, Wat gaan we doen aan Saldren hij kan dit toch niet ongestraft doen?daarbij Giliame licht in ons gebied.'zeg ik tegen mijn vader koning Steffen.'Colin ik weet nog niet wat ik ga doen, ik wil dit niet ongestraft laten maar Saldren is erg sterk op dit moment.''We kunnen ze toch makelijk aan hij moet weten wie hier de baas is.''Zoon laat het rusten we hebben het er nog over.''Maar vader.'protesteer ik maar mijn vader onderbreekt mij.'Colin hou er over op ga naar je kamer nu,' zegt mijn vader met een stem vol authoriteit.'Oke vader.'Ik kom er nog wel mee ik laat het niet ongestraft maar voor nu is het beter naar mijn vader te luisteren.
Reageer (1)
oeeee
1 decennium geledensnel verder