14.Praten met Koning Steffen.
enjoy
Luna's p.o.v
'Sire dit zijn Luna en Amethyst ze zijn mijn zusjes en kwamen mij verschrikkelijk nieuws brengen,'zegt Peter.'Welk nieuws is dat presies?'de koning draaide zich nu om naar mij.Ik denk dat ik het woord maar neem dan.'Heer enkelen dagen geleden is ons dorp aangevallen door het leger van Salren, mijn zus Amethyst en ik waaren op het moment van de aanval diep in het bos en ik was niet snel genoeg terug om het dorp te redden.Niemand heeft het overleefd.'Het is een moment stil in de zaal en alle hoofden van de mensen die het konde horen waaren naar ons gedraait.Naar een paar minuten begint de geschokte koning weer te praten.'Waarom zijn jullie aangevallen en jullie ouders hebben die het ook niet overleeft?''De reden is niet bekend heer het kwam totaal onverwacht.Onze ouders hebben het helaas ook niet overleefd,'zeg ik verdrietig.'Dat is erg tragies, als jullie willen kunnen jullie hier zolang blijven als jullie willen hier zullen jullie veilig zijn,'antwoord Koning Steffen.'Dat is geweldig heer dank u,'zegt Amy opgelucht.zelf ben ik ook erg opgelucht om te weten dat we voorlopich ene huis hebben.'Sire ik wou eigelijk nog wat vragen, ik ben u ontzetten dankbaar voor u hulp bij onze woon plaats maar ik vroeg me af wat er gaat gebeuren met Salren?'vraag ik voorzichtig.De koning kijkt even bedenkelijk voor hij antwoord.'Daar hebben we het nog over, er is wel een ding wat mij verward aan je verhaal.Je zij net dat je telaat was het dorp te redden als je optijd was geweest had je dat dan gekunt?'O wat moet ik nu gaan zeggen.Ik kijk verward naar Ame.Ze knikt naar me als bevesteging dat ik het gewoon moet zeggen.'Nou ehm ik weet niet wat u weet van Druide?''Ik weet dat dat mensen met magie zijn en dat ze in jullie dorp wonen,'Antwoord de koning.'Ja uhm ik ben zeg maar ook een druide maar eigenlijk de sterkste van allemaal omdat ik een maan dochter ben,'zeg ik stamelend.Ik kijk naar de koning en wacht tot hij weer kan praten.'O vandaar,ik denk dat we genoeg gepraat hebben voor vandaag.Peter begeleid je zusters naar kamers 14 en 15.Sterre geef de dames nieuwe kleding''Natuurlijk Sire,'antwoord Peter.De koning verlaat de kamer.'Kom zusjes jullie zullen wel moe zijn.'ik voel het nu pas maar ik ben echt heel moe.We lope achter Peter aan naar de kamers.Ik open kamer 14.De kamer is prachtig en heel groot.In het midden staat een enorm hemel bed ik laat me op het bed zakken en van meteen in slaap.
Er zijn nog geen reacties.