Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 49

Reacties? (A)

Toen je thuis aankwam zag je dat niemand thuis was. Je las een briefje dat tegen de ijskastdeur kleefde. Binnen blijven! Zijn zo terug. Je ging maar naar boven toe en begon aan je huiswerk. Niet veel later hoorde je de bel gaan. Waarschijnlijk Jens dat zijn sleutel weer eens is vergeten, dacht je. Je ging naar beneden toe en deed de voordeur open. Je zag niet Jens voor de deur staan maar Daan. Daan: hey Demi. Je verschoot en smeet de deur met volle vaart dicht en deed deze terug vast. Je belde Jens op en tot je verbazing hoorde je de telefoon afgaan. Jens: Demi? Je legde af en liep naar zijn kamer toe. jij: ik dacht dat je weg was. Jens: ah oké wat is er? jij: Daan staat voor de deur. Jens: Daan je ex? Je knikte. Jens stond recht en ging naar beneden toe en deed de deur open. Jij bleef bovenaan de trap staan.


Jens pov:
Je deed de deur open en zag Daan staan. jij: laat haar met rust. Daan: stap gewoon opzij zodat ik met haar kan praten. Jens: jij hebt wel lef, na een jaar kom je naar haar toe! Ze moet jou niet! Je gaf hem een duw waardoor hij op de grond viel. Jens: durf nog één keer met haar te praten en je gaat eraan. Daan: lafaard. Je draaide je boos om en smeet de deur dicht zodat hij niet naar Demi kon. Je stapte boos op hem af en gaf hem een boks recht in zijn gezicht. Hij stond terug recht en gaf ook jou een klop waarna je er één terug gaf en het uitmondde tot een gevecht.

Reageer (3)

  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden
  • MAK3Y0URM0V3

    Omg haar broer is echt goed voor dr.
    Snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • Raveness

    snel verder gaan hoor!!

    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen