Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 48

Reacties? (A)

Andrew keek hem ook raar aan. Annelies: wie was dat? Jeffrey: Demi’s ex. jij: die had ik niet zien aankomen. Er kwamen nog een paar jongens naar je toe die je complimenten gaven. Andrew: aiai de populariteit. Je lachte eens. Toen de school voorbij was ging je naar je fiets toe. Je deed je fiets los en verschoot toen iemand je een klap op je achterste gaf. Je keek die persoon verbaast aan en verschoot nog meer toen je zag dat het Daan was. Daan: hey Demi. Je bleef hem verbaast aankijken, niet in staat om nog iets terug te zeggen. Daan: wat is er schatje? Andrew was er ook bij komen staan. Andrew: ze is jou schatje niet. Daan: nog niet. Ik mis jou Demi. Daarna stapte hij weg. Andrew keek hem kwaad aan. jij: ik haat het als hij zo doet. Andrew: zeg dat dan? Je keek naar de grond. Andrew: durf je niet? Je voelde je rood worden. Andrew: oké maar ik moet één ding weten. jij: en dat is? Andrew: wil je dat hij in je buurt komt? Je hoefde eigenlijk niet na te denken hierover want je dacht meteen aan Tom. jij: hij moet me met rust laten. Andrew: daar zal ik wel voor zorgen. jij: dankje Andrew. Andrew: graag gedaan. Jammer dat je niet naar het stad meekan. jij: vindt ik ook. Jullie stonden nu met jullie fiets bij Annelies en Jeffrey. jij: ik ga eens door. Je gaf iedereen nog een knuffel en fietste toen naar huis toe.

Reageer (3)

  • MAK3Y0URM0V3

    Go Andrew. Go Andrew.
    Snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • Raveness

    snel verder gaan hoor!!

    (K)(K)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen